Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, September 20, 2011

Kenapa Tiba-tiba Aku Tak Suka Dengan Ahmad Idham ?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Ini adalah pendapat personal aku.Tak ada sesiapa yang hasut aku pasal isu ini...Tapi korang baca la sendiri..Aku tak menuduh apa-apa..Tapi sebagai rakyat Malaysia aku berhak suarakan pendapat aku.


Berikut merupakan reaksi pengarah dan penerbit filem Hantu Bonceng, Ahmad Idham bila seorang peminat filem tempatan bertanyakan hal ini kepadanya. Credit kepada OhArtis.



Sebagai umat Islam,segala teguran mesti diterima dengan baik dan di balas dengan baik..Jangan kerana kita sudah terkenal,kita boleh berbuata apa-apa sahaja.Isu sensitif ini sangat mengejutkan semua orang.Ok,ini pendapat aku.Aku tak menuduh apa-apa.Tapi aku bagi bukti...



Comments
5 Comments

5 comments:

gaung said...

semalam saya ada baca mengenai kisah ni.jadi amat berbaloi saya menunggu 1hari apabila anda menyatakan jawapan Ahmad idham menjawab tentang persoalan itu..saya bersetuju dengan anda..biarpun tidak cukup ilmu setinggi bukit,tapi apalah dosa yang menegur.takkan si fakir tidak boleh menegur si kaya yang berbuat kesalahan???


ENTRI TERBARU: 1binatang dan 1tumbuhan sahaja, Tonton TV1,TV2,TV3 di FB, TERSEREMPAK NUFFNANG DAPAT 3 BE free

Finaz Jaafar said...

ermmm isu ni mmg dah ramai org perkatakan..

kunci locker said...

setiap org ad hak untuk berikan pendapat..adakah agama boleh dipersendakan??kalau la orang bijak agama yg benarkan mcm apa yg tertera dalam jawapan dia tu..aku rasa pihak yg bertanggungjawab dalam malaysia ni perlu ambil tindakan terhadap mereka sbb mereka benarkan islam dibuat lawak..

aku lnsg tak respec kalau orang bijak agama yg dikatakan itu bijak...org yg baru belajar agama pun blh bagi pendapat la...kita yg dah lama sgt dlm agama islam ni suka pk org yg cetek agama islam tak boleh bg pendapat...

pelik ng pengarah cerita ni...grrrr...bgs la sgt..

#sori..pendapat aku jek..

Izzuddin Fauzi said...

Adeh... Cheyaalll lar~~~

PenuliS said...

ckp tk guna akal logik!!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.