Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, September 4, 2011

Berbogel Waktu Solat AidilFitri

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Mesti panas kan tajuk di atas ? Aku tahu mesti korang akan marah aku nanti,tapi aku tak jumpa istilah lain untuk perkara ini..Kalau korang tak percaya,boleh lah tengok gambar di bawah ini..

Betul kan ape yang aku cakap ? Walaupun berpakaian tapi apa gunanya kalau nak tunjuk underwear pada orang ramai bukan..Sori,untuk kali ni bahasa aku kesat sikit sebab aku terlalu geram dengan orang yang suka permainkan agama suci Islam..

Bagi sesiapa yang tiada perasaan,aku tak tahu la nak cakap ape lagi..Hurmmmm....




Comments
8 Comments

8 comments:

Mambang Terbang said...

teruknye ~.~

http://networkedblogs.com/mxjEb

wan_cikgumuzik said...

err... yeyerr jerr semayang raya.. kakakkaa... kat mana gambar nih? kenape pompuan tuu tak pakai tudung?? haha

aiEz said...

moga diberikan hidayah utk berubah...jgn pkai mcm tu wahai kaum hawa sekalian..=,=!

adibah said...

atas timur bawah barat

iMah said...

sbb tu wujud nye kain dalam...
kalo da tau jarang, pakai le kain dalam...
haish =.="

waktu beli kain, xreti pilih yg x jarang..

Gimi said...

ic tiang letrik

cucu tun teja said...

@Gimi
ni bukan tiang letrik dah ni, ni dah macam batang pokok jati je....

cucu tun teja said...

tak bertudung dah satu hal, pakaian pulak jarang mcm tu....ape la nak jadi perempuan zaman sekarang ni....

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.