Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, September 17, 2011

Berak Dalam Komuter

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Tahu tak komuter ? Lrt ? Ala pengangkutan awam di KL yang selalu penuh dengan penumpang tak kira masa tu..Pernah tak korang bayangkan bahawa kornag boleh berak dalam komuter ataupun LRT..Tak percaya ? Korang boleh la tengok pic di bawah ni..Muahahaha...Sila tutup hidung anda jika tak tahan bau busuk..(^^,)..


Opsss,amacam ? Comel tak taik budak kecik tu...Haha..Rosak mata aku...


Comments
5 Comments

5 comments:

Mr.Baiz said...

kalau boleh berak dalam lrt mesti ramai yang tak naik lrt kan.hahaha

alif haris said...

perghh nice ..

Azumie said...

macam tu pun boleh ke...

aimaniman said...

perrhh.. iman cun pernah berak dalam lrt dr kl ke pel klang, pampers dia dah bocor, taik dia pun bersepah lae.. nasib baik ala ala taik ayam lencong, so mama kesat lantai lrt ngan tisu basah... cuma x tahan ner mata orang yg tengok sambil kembang kempes idung... tuw la iman cun, masa kecik hobi dia ialah berak kat sumer tempat baru dia sampai,.. eg berak kat alamanda, kat mana2 ler...

ika said...

kes ta tahan pnye pasal..hehhhe

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.