Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, August 31, 2011

Tips Blogging - Guna Teknik Haram Dapatkan Traffik Berjuta

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Oh,dah lama rasanya aku tak buat tips untuk blogger lain kan..Patutlah ramai yang tanya..Sorri la ,bukan tak nak buat tapi hati aku tengah bengang ni..Pasal isu.......................Ah,biar lah..aku tak nak libatkan kornag dalam kebengangan aku ni..Ok,kali ni aku nak ajar korang semua teknik larangan untuk dapatkan traffik ke blog dengan senang.


1. Copy paste 100%

# Yang ni teknik paling femes sekali..Kalau tak silap aku,ramai dah blogger otai buat entry pasal isu ini kerana tak tahan entry die di copy paste..Bukan tu sahaja,kalau copy paste bagi kredit tak apa,tapi ni copy paste tanpa nyatakan sumber dengan sebab 
  • Tak nak orang tahu sumber sebenar
  • Malu nak bagi tahu orang lain yang dia copy paste
  • Sebab dia nak dapat nama atas entry tu padahal orang lain yang buat
Sebenarnya ada 2 golongan yang copy paste :
  • Golongan yang bagi kredit - golongan ini memang rasa bertanggungjawab dan copy paste dengan cara terhormat.Jadi aku tak nak cakap pasal golongan ini
  • Golongan yang tak bagi kredit ( sumber ) - Yang ni golongan yang gila traffik atau layak digelar traffik hunter ataupun pelacur blogger..Sebab golongan ni buat blog untuk dapatkan duit semata-mata bukan untuk kepuasan malah tak hiraukan pembacanya..Yang dia tahu,copy,paste,publish,traffik berjuta-juta dan duit .
    Cuba bayangkan kalau korang copy paste 100% termasuk dengan gambar yang diupload..Ape jadi bagi pengguna hosting..Korang memang kejam demi kepentingan sendiri..Secara tak sedar,kornag la penghabis bandwidth yang die beli untuk blognya sendiri.

    Bagi sesiapa yang tak tahu pasal bandwidth..Korang boleh baca kat sini..


    2. Teknik Iframe..

    # Teknik ni memang teknik paling best sekali sebab korang just masukkan coding dan tak apayh update entry..dengan senang2 boleh dapat traffik..Camne nak guna teknik ni ? Korang boleh baca kat sini..Aku dah buat entry pasal ni dah..Kenapa aku cakap teknik ni haram ? Sebab ni cara paling mudah korang untuk dapat ranking untuk jadi top blogger..

    Kalau korang ada 2 blog yang tiap-tiap hari dapat UV 3000 dengan 4000 ..Jika guna teknik ni dengan mudah dua2 blog kornag akn dapat 7000 ( 3000 + 4000 )..Gempak kan teknik menipu ni..Dengan senang korang boleh terkenal sebab
    • online users berjuta
    • kena serang dek blogger lain bila kantoi

    Aku rasa setakt ni je la tips untuk hari ni..Nanti aku sambung lagi ye sebab aku yakin dua teknik ni dah cukup untuk baut kan semua orang " suka " pada korang bila kantoi nanti..Ingat,sepandai-pandai tumpai melompat,akhirnya jatuh ke tanah jua.

    Opppssss...Lain kali aku akan buat tips " SPAMMING " untuk dapatkan traffik khusus untuk korang semua ye..Kalau korang nak minta tips-tips lain,boleh la bagi tahu aku ye..

    Comments
    5 Comments

    5 comments:

    Firdaus Life said...

    yang duk kejar trafik sangat tu sampai jadi camtu. huhu

    Razil Tahir said...

    baru tahu ade istilah "pelacur blogger"...huuuu...

    CIK PARO! said...

    macm2 seh xtau pasal semua ni..
    terima kasih share..

    HIDAYAH_MUTIARAKU said...

    hhah...ape bnd traffic n sume2 ni??sy xfhm la..ape yg tau..tuls je ape yg t'pk kt otk sy..yg len sy xtau...cme kdg2 sy amek pape iktibr dr p'bcaan blog org n sy wat ayt sndri n gtaw sume org yg entri dia bgs tok dbce..cm 2 xslh kn...:-)...

    Yiedpozi said...

    Bro.. Jangan salah faham dengan Iframe... Kalau dia pasang code iframe di blog yang mempunyai trafik berjuta-juta, tapi code iframe tu orang nampak, tu tak salah. Tapi kalau pasang code iframe tapi orang tak nampak code tu oleh kerana dia letak width dan height dengan nilai 0.. Tu yang salah...

    Teknik Iframe boleh akan teknik haram kalau kita salah guna je... Huhu...

     
    Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

    Official Blog and Facebook.