Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, August 23, 2011

Sponsor Hadiah Utama - MrBaiz ( RM 50 x 2 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Terlebih dahulu aku nak ucapkan rasa kesyukuran yang teramat sangat kepada DIA kerana banyak membantu dalam contest yang telah aku anjurkan hampir 3 bulan berlangsung.Tanpa bantuanNYA,tak mungkin aku akan mendapat pelbagai tajaan hadiah-hadiah menarik daripada ramai pihak penaja.

Beberapa minggu yang lepas,aku telah dihubungi oleh seorang lagi penaja yang bersetuju untuk menaja contest aku ni..Setelah perbincangan dua hala dibuat,pihak penaja bersetuju untuk menaja hadiah wang tunai berjumlah RM100 yang akan di bank in ke dalam akaun pemenang.Jadi secara tidak langsung pihak penaja menaja hadiah utama yang berjumlah RM50 kepada 2 orang pemenang.


Bukan itu sahaja ,malah Mr.Baiz ( penaja ) juga telah bersetuju untuk memberikan diskaun sebanyak 30 % kepada sesiapa yang berminat dalam bisnes untuk menjadi agen dalam penjualan Produk Perfume Haruman Muslim No 1 di Malaysia.Produk ini telah di sahkan halal dan sesuai diguna oleh semua orang tanpa perlu ragu-ragu lagi.

Bagi sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Produk Haruman atau ingin menjadi ejen ,boleh lah singgah di link yang aku letakkan di bawah ini..


 " Perbezaan Minyak Wangi Alternatif Haruman Antarabangsa Keluaran HOT PERFUME Dengan Yang Lain Adalah Kepekatan Pati Minyak Wanginya Lebih Tinggi, Daya Tahan Harumannya Lebih Lama, Harga Berpatutan, Pati Minyak Wangi Dalam Pelabagai Warna, Pilihan 3 Jenis Pek ‘Concentrated Roll-On’ Dan ‘Eau De Parfum Spray’ Serta Terdapat Dalam 2 Jenis Kualiti Versi EGYPT & FRANCE. "


Dengan pelbagai kelebihan,produk ini bakal mencipta nama sendiri suatu hari nanti..Jadi ambil lah peluang yang ada sekarang ini untuk menjadi ejen dan mendapat pelbagai kelebihan yang diberikan oleh pihak penaja.

Pihak penaja juga turut memiliki sebuah blog peribadi yang bernama MrBaiz - Kongsi Sesuatu.Bagi sesiapa yang belum sempat berkenalan dengan pihak penaja,boleh lah melawat blog nya dan jangan lupa ucapkan hai ...Korang boleh lah menimba ilmu dengannya kerana beliau ada banyak tips-tips yang berguna untuk semua blogger baru termasuk lah pihak aku sendiri..



Opps..Bagi sesiapa yang tak join lagi..Cepat-cepat join..Hadiah dia semakin lama semakin bertambah tahu..So,jangan menyesal nanti kalau korang tak join..Hehe..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!

Kalau korang rasa contest ini tak best,korang boleh la tanya mereka yang dah join..:)

Senarai Nama Peserta



# Dapatkan RM 1 dengan setiap pendaftaran yang berjaya anda lakukan di SINI..& di SINI

# Mahu beraya bersama penyampai ERA kegemaran anda? Hantarkan jemputan anda segera di SINI

# Share a photo or video of your life and be in the running to win RM1000! Click Here !!!

# Maxis is giving out a FULL HD TV every week! Complete this comic strip Here !!!


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.