Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, August 11, 2011

Seram - Mayat Bayi Hancur Dilenyek Lori Treler

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku tahu ramai yang tak boleh tengok gambar-gambar macam ni kan terutama bila berpuasa..Sebab nanti jika korang termuntah,automatik puasa korang terbatal..So,aku dengan ini memohon bagi sesiapa yang dah tak tahan melihat tajuk cerita di atas sila la tinggalkan page ini sekrang sebab aku tak nak batalkan puasa korang..







Bagi sesiapa yang dah tengok semua gambar..Aku minta maaf sebab buatkan korang berasa mual...Selamat menjalani ibadah puasa...(^^,)..





korang nak rm200 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini

..Senarai Sponsor..

1 ) Blogshop AnisUmbrella - Necklace
2 ) Blogshop Shawl Najihah - Pashmina
3 ) Admin Dunia Lelaki Maskulin - Ruang Pengiklanan x 3 bulan
4 ) Admin Diary Amni - RM50 cash ( Hadiah Utama )



Comments
3 Comments

3 comments:

Miera said...

kesian baby tu. pelik tak rase pape bila tengok gambar2 tu.

Awan Network said...

ish...gerun aku..nanti kalau dah ada baby, tak boleh leka walau sesaat..

Entri Terhangat!! :
7 ICONS - PLAYBOY
KELAKAR : TIDAK AKAN DIHUKUM..

ikhwaniey said...

@Awan Fantasia
tapi camne baby tu leh kene gelek kat tengah jalan camtu? takkan mak dia biar anak dia merangkak tgh2 jalan?

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.