Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, August 26, 2011

Nuffnang Ajak Aku Main Geli - Geli

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Geli kan bila baca tajuk entry aku kat atas tu..Tapi itulah kenyataannya..Tadi Nuffnang hantar emel pada aku supaya main geli-geli dengan die kalau rasa nak dapat banyak earning..Aku tertarik jugak dengan tawaran tu,sebab sejak aku jauh dari Nuff ni,aku tak dapat langsung BE..Kalau campaign dekat beratus aku ada..Huh..


Apa itu geli-geli ? Geli-geli adalah panggilan manja untuk status GLITTERATI ataupun anak emas Nuff la..Sape yang ada status ni,memang best la..Banyak kelebihan yang kornag dapat..Tapi korang kena la berkorban jugak..Takkan Nuff  je nak berkorban untuk korang kan..Pergorbanan korang senang je..Jangan letak iklan lain di blog korang selain Nuff sendiri..Senang je bukan..? 

So,sebagai ganti..Nuff sendiri akan bagi pelbagai kelebihan kepada korang semua..Antaranya :

1 ) Cost Per Unique Visitor & Cost Per Click Tinggi
# Bagi ahli yang main geli-geli ( glitterati ) dengan Nuff akan menerima 20% - 40 % earning lebih banyak berbanding ahli yang biasa.

2 ) Advertorial Opportunities
# Yang ni memang best..Sape-sape dapat peluang macam ni jangan lepaskan sebab cuma " Exclusive Blogger " je akan diberi peluang ini..So,carilah earning lebihan ye...

3 ) Community Events
# Kalau korang nak tahu,Nuff sebenarnya banyak buat events..Tapi hampir 70% jemputan hanya kepada ahli yang main geli-geli je tau ( glitterati )..Selebihnya baru dia akan jemput ahli biasa.

4 ) Contests
# Macam di atas juga,Nuff akan selalu buat contest antara blogger yang menggunakan iklan mereka..Tapi 70% hadiah disediakan khusus kepada member yang geli-geli dan selebihnya barulah ahli yang biasa.

5 ) Innit
# Semua dah tahu kan ape itu Innit ? Innit ini adalah satu platform yang mana kemungkinan besar entry yang anda post akan dipublish dan semua ahli yang geli-geli dapat tengok post anda..Secara tak langsung,anda dapat merasa traffik percuma dan ini cuma untuk member yang geli-geli je..


Haha..Sekarang dah faham kan kelebihan main geli-geli ( glitterati ) dengan Nuff..Kalau korang masih blur dengan bahasa rojak aku kat atas,korang boleh lah tengok di sini..Mana tahu korang kan lebih paham jika baca dalam bahasa Inggeris..



Tapi aku rasa semua blogger mesti dah kenal Nuffnang kan ? Kalau rasa tak kenal lagi tu..Boleh lah tengok kat sini...[ Nuffnang ]


Comments
3 Comments

3 comments:

Sya_Merpati Putih 88 said...

huhuhu...baru tahu ape maksud glitterati ...thanks sbb share info nie..

Atia_gadismelayu said...

hahaha.. geli2.. x pnh tau plak.. hehehe..

Unknown said...

yeay... da main geli geli ... ahahaha

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.