Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, August 5, 2011

Jejari Runcing - Blog Elia Tunang Khairul Fahmi Panas

Assalamualaikum dan salam sehahtera semua..

Aku rasa semua dah tahu kan tentang kisah pertunangan Elia dan penjaga gol no 1 negara, Khairul Fahmi atau yang lebih dikenali sebagai " Apek ".Menurut Alia keretakan pertunangan mereka disebabkan orang ke-3 yang muncul dalam hidup Khairul Fahmi..Bagi sesiapa yang nak baca kisah ni lebih lanjut boleh la pergi ke blog Elia - Jejari Runcing.


Ni la header blog ni..Kenapa aku cakap blog dia " panas " ? Tadi aku tengok stats untuk blog dia dah mencecah 5 juta pageviews..Aku yakin hari esok,ia akan mencecah 6 juta atau mungkin lagi lebih..Mungkin ada korang tak percaya perkara yang nak aku sampaikan ini..Tapi korang boleh buktikan sendiri dengan pergi melawat ke blog dia..

Blog dia adalah blog personal, jadi perkara yang ada dalam blog dia semua pasal kehidupan dia..Kalau korang pergi melawat,sampaikan salam ucapab tajziah aku kepadanya ye..Marilah kita sama-sama doakan semoga dia dapat tempuhi dugaan ni dengan hati terbuka..

Opppss...sebelum korang melawat blog dia..Tinggalkan lah jejak korang kat comment blog ni..Kesian lah aku ..Hukhuk..:)





korang nak rm200 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
5 Comments

5 comments:

Cik Kiah said...

tumpang bace yer...

amny said...

saya selalu jumpe kak elia time nak g kelas or kat bazar uitm machang..wlopon skrang hangat crita pasal die,raut mke die macam xde mslah..tapi hati dia kita xtahu cmne kann..semoga kak elia sentiasa tabah...:))

Unknown said...

tak dpt bygkan kalau bb kt tmpat elia =( hrp elia tabah

Ms Ikin said...

pd sy, wlpn blog personal pn agak2 la.. ex die tu public figure, xperlu sgt heboh2 sal gaduh2 kat blog@FB.. xpela mgkin ini yg t'baik buat mereka.. lgpn lbih baik putus skrg dr bercerai-berai nnt kan.. hmm, PASTI ade yg terbaik nnt.. insya'Allah.. ^^,

amniey91 said...

ish2..tu la jgn tunang lame2..trus kwen jek..:),insyaAllah selamat

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.