Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, August 31, 2011

Gila : Budak Tadika Dah Pandai Buat Threesome Sex

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Korang tahu tak apa tu threesome ? Menurut wikipedia :

" A threesome is a form of group sex involving three people of any gender combination. "

Serius aku cakap..Ni memang kes tahap gila dah...Baru je belajar tadika tapi dah tahu buat macam ni..Aku tak tahu diorang belajar dari mana,tapi inilah buktinya..





Betul kan ape yang aku cakap...memang kes gila..Tak de sape2 pun akan terfikir bahawa budak sekecil ni dah pandai buat macam tu....Hurrrrmmmmm...


Comments
3 Comments

3 comments:

NormaLiza Mah said...

i like ur header... nice....

TK said...

oh tidak... diorg bljr dr mn ni...???

kim ha nim said...

dunia akhir zaman.....

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.