Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, August 20, 2011

Gempar : Superheroin Sebenar Muncul Di Hongkong

Assalamualaikum dans alam sejahtera semua..

Orang-orang miskin di Hongkong mungkin akan sedikit bernafas lega, kerana seperti cerita fantasi menjadi kenyataan, kini kota itu memiliki seorang pahlawan superhero wanita yang dengan kostumnya berwarna hitam dan 'sedikit' terbuka, berkelana membahagikan makanan dan bantuan wang setiap malam kepada mereka yang kurang beruntung.


Sama seperti cerita di filem superhero yang biasa di tonton, wanita ini juga menyembunyikan identiti aslinya diketahui oleh publik. Namun ia menyebut dirinya Orchid Knight atau Kesatria Anggrek.
Ada spekulasi beredar bahawa identiti wanita ini sebenarnya adalah Wan Baobao, cucu dari bekas pemimpin China, Wan Li. Wan sendiri tidak menafikan dan menyalahkan rumor tersebut.


"Saya hanya boleh mengatakan bahawa saya memiliki latar belakang yang mirip dengan Wan Baobao dan keluarga saya cukup terkenal di Hong Kong," Ujarnya.
Wanita ini mengatakan meskipun ia berasal dari keluarga berkemampuan ia banyak melihat orang-orang miskin dan ingin membantu mereka.


Sumber : Borak Kosong




# Duit Raya RM25,000 daripada MayBank untuk dibawa pulang di SINI..

# Mahu beraya bersama penyampai ERA kegemaran anda? Hantarkan jemputan anda segera di SINI

# buy 2 Hotlink Ramadhan Hot Tiket and you’ll be eating delicious KFC for free! Here !!!

Comments
2 Comments

2 comments:

Nadia said...

lama nad tak singgah sini..dah tukar header kan..:)

nad masukkan header blog ini DI SINI

myraVea said...

Oh tidak, superheroin sangat seksi..huuu >.<

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.