Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, August 29, 2011

Gambar Syaitan Zaman Moden

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Maaf kalau tajuk gempak,tapi inilah kenyataannya...Andaikan manusia mampu melihat syaitan inilah yang diorang kan nampak,.Syaitan akan sedaya upaya membuatkan manusia supaya susah untuk melakukan kebaikan sebagiamana yang korang boleh lihat dalam gambar di bawah.







Betul kan apa yang aku cakap ni....Betapa dia cuba sedaya upaya membantu orang yang ingin melakukan kejahatan supaya menjadi kawan dia nanti..:)..Jangan lupa share ye..Biar semua orang tahu..




Comments
2 Comments

2 comments:

Muslimah Optimis said...

good info.. later kalo berkesempatan MO nak share ye.. sekarang nak buat persiapan raya..selamat hari raya, maaf zahir batin

Terbang Bersamaku said...

mcm2 jer zaman skrg nie...huhuhuu...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.