Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, August 27, 2011

Cucu Cincang Nenek Disebabkan Masak Nasi

TENOM : Hanya kerana meminta dimasakkan nasi, seorang nenek mati dalam keadaan tragik apabila dicincang seluruh tubuh oleh cucunya di rumahnya di Kampung Melalap di sini, kelmarin.

Ketika kejadian, hanya mangsa, Dayu Rawang, 77, dan cucu perempuannya yang berusia 27 tahun itu berada di rumah kerana anggota keluarga lain menghadiri majlis berikutan kematian jiran di rumah berhampiran.

Gambar sekadar hiasan

Menurut sumber, sebaik bapa suspek yang mahu dikenali Abdul Hamid, 47, pulang ke rumah bersama seorang lagi anak berusia 15 tahun kira-kira jam 10 malam, dia curiga kerana panggilannya tidak bersahut.

Abdul Hamid masuk ke rumah dan menuju dapur dan terkejut apabila melihat jenazah ibunya, Dayu Rawang, terbujur dalam keadaan ngeri dengan berlumuran darah.

Dia bertambah terkejut apabila melihat suspek yang juga anak perempuannya berada di sisi mayat warga emas berkenaan sambil memegang pisau.


Prince : Errrrrr.....Speechlesss........

Sumber : HMetro




# Dapatkan RM 1 dengan setiap pendaftaran yang berjaya anda lakukan di SINI.

# Berminat untuk melihat Samsung Galaxy Tab 10.1 yang baru..Cepat..Sebelum peluang keemasan ini terlepas begitu sahaja..Klik Sini

# Jom sajikan Mamme Monsters Snack sebagai kuih raya..Memang berbaloi..Klik Sini


Comments
3 Comments

3 comments:

daiaziz said...

hushh....ape ni...ish3..pengsan aku saya tgk

Anonymous said...

perempuan keeeeeee..
aku ingt cucu dio laki..
haish..
ganeh betol perempuan tu =.="

Zul fattah said...

bapak r.. cucu popuan tu.. ni blaku kat mana? malaysia ke?

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.