Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, August 22, 2011

Azwan Ali Dan Didie Alias Bergaduh Di Twitter

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Sebenarnya aku malas nak ambil port pasal ini..Tapi disebabkan blog aku ni ada tab menu untuk isu semasa dan artis,aku gagahkan juga untuk tulis entry pasal ni di bulan yang mulia ini..Terlebih dahulu aku nak minta maaf kepada pembaca-pembaca sekalian yang tak berapa suka dengan pendedahan aku ni..

Korang boleh la baca sendiri tweet antara Azwan Ali dan Didie Alias di bawah ni..


Aku tak tahu kenapa diorang bergaduh sebab rumah aku tak de channel astro..(^^,)..Aku doakan mereka berbaik-baik semula...


# Dapatkan RM 1 dengan setiap pendaftaran yang berjaya anda lakukan di SINI..& di SINI

# Mahu beraya bersama penyampai ERA kegemaran anda? Hantarkan jemputan anda segera di SINI

# Share a photo or video of your life and be in the running to win RM1000! Click Here !!!

# Maxis is giving out a FULL HD TV every week! Complete this comic strip Here !!!

Comments
3 Comments

3 comments:

Mohd Rizwan said...

haha! ada2x je la artis ni kn.. cri publisiti murahan le 2..

Hans Hanis said...

entah apa2 la si lelaki tu
bagi aku la
kalau apa yg kita buat baik tak perlu nak cadang dkt orang lain
ini dia ungkit kata dia naikkan lah
doakan lah
nampak sangat keikhlasan tak ada

reenapple said...

macam takde keje jer... ish3..
yang memulakan tak patot betull..perasan bagus..orang pun tak minat dia daa.. blah la...

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.