Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, July 6, 2011

wordless wednesday #7 : Bangunan Mewah Dibuat Daripada Kontena Kitar Semula

No word,Just meaningful pics..


Pendapat Aku : Cool beb...hehe..
Pendapat Korang : ???


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
10 Comments

10 comments:

Taufan Bin Ribut said...

this is best bro ^_^


Entri terkini : Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Entri sebelum :eh (amacam pendek tak tajuk entri aku)
Watch my video songs ^_^

'mitchie' yusoff said...

WW #2

wah...tolong wat kan...hahaha

Cahya Qasehnya said...

betul ke bangunan betul ne? nampak cam draft je. hehe. tp cool lah kalo wat pakai barang kitar semula.

Jahidih Saili said...

tercengang sesaat..sangat suka dan kagum..

AesyaZealous said...

okeh sgt cool

syazwan aizad bin abdul mutalib said...

walaweh :)
nah tgk ni pulak >
http://syazoneznat.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4.html

nelly said...

betul2 ada ke ?
fuyoo !!!
hebat !

suha said...

terbaek (^_^)

Alisya said...

wah..bangunan dr kontena...tak pernah terfiki..

ninie_azriena said...

jom usha :)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-2-kau-aku-nn.html

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.