Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, July 16, 2011

Video Keputusan Penuh Malaysia Vs Liverpool 16 Julai 2011

Assalamualaikum semua..

Aku rase semua orang dah tau kan keputusan penuh perlawanan petang tadi..Bagi sesiapa yang dah tengok live streaming mesti dah tau awal2..Ok,aku tak nak cakap banyak sebab aku tahu ada antara korang yang masih tak tahu lagi keputusan penuh tu..Di bawah ni korang boleh tengok highlight bagi gol yang disempurnakan oleh para pemain..


Malaysia (3)-(6) Liverpool
First Half

Charlie adam  27"
Safiq Rahim  43"

Second Half

Ngog   69" 70"
Maxi Rodriguez  75"
Safee   79" 82"
Maxi Rodriguez  90"
Ngog   90"

MALAYSIA 0-1 Liverpool | Gol Charlie Adam (Penalti)


MALAYSIA 1-1 Liverpool | Gol Free Kick Safiq Rahim

Aku akan upload video seterusnya..Tunggukan update seterusnya ye..:)


Comments
3 Comments

3 comments:

Miss F said...

at least malaysia ade gol...
go tiger...

matakail said...

BW - Jom ikut kami ke lubuk www.pancingarateam.blogspot.com ..tq

fyna said...

thnx for that info.
fyna baru taw.
hehe..
tapi kira harimau malaya pun hebat sebab ada jaringan untuk ari nih.
:)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.