Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, July 7, 2011

[ Video ] Inilah Akibatnya Apabila " Harimau " Cuba Cium Buntut " Kuda "

Assalamualaikum..

Mesti korang pelik kan dengan tajuk entry kat atas tu..Mane mungkin harimau nak cium buntut kuda..Tapi aku ada video yang menarik untuk korang semua..Tengoklah..



 Opps lupe lak..harimau yang di maksudkan ialah " Proton " dan kuda adalah " ferrari "..Haha..Korang tengoklah video kat bawah ni ye..:)


Pendapat Aku : Tak sangka " harimau " boleh kalah dengan " kuda "....
Pendapat Korang : ????

Oppss..Jangan Lupe Ye Tengok Pemenang Segmen Semalam..
Aku nak ucapkan tahniah kepada 3 orang ni sebab berjaya jawab dengan betul..

  1. 'mitchie' yusoff
  2. h A n Y S 
  3. rosmina samin
korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
2 Comments

2 comments:

pCL [p@kcikLie] said...

pergh!..brp bnyk caj satu kali cium ..mau tergadai belang rimau tu...

nabilfahmi91 said...

wahhh sangat unik...hihihi

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.