Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, July 20, 2011

Tips Blogging - Kelebihan Template/Theme Menarik

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sejak akhir-akhir ini semakin ramai blogger yang mengenali aku dan tidak kurang dalam seminggu dekat 100 friend request dari para bloggers di Facebook aku..Tak kurang juga di Fan Page aku serta Twitter aku.Boleh dikatakan setiap hari pasti akan bertambah walaupun 1-2 orang.

Ok,perkara sebenar yang nak aku cakap ialah ramai bloggers tanya aku mengenai traffik aku yang tiba-tiba meningkat secara mendadak dalam 2 minggu ni.Ada juga di antara mereka yang jeles dengan kekiutan dan kecomelan template aku ni..Di mana aku mendapatkannya ? Untuk rahsia traffik yang mendadak tinggi ,aku dah buatkan satu entry khusus bagi sesiapa yang ingin tahu rahsia menarik traffik.


Hari ini aku akan bagi tahu korang satu lagi Tips Blogging yang boleh di katakan sangat penting untuk tarik Returns Visitors.Template..atau Theme..Kenape benda ni penting ?

Cuba korang fikir..Ape yang orang 1st nampak bila masuk ke blog korang..Mesti warna blog korang kan atau dengan lebih detail lagi Template.Template memainkan peranan besar untuk membuatkan pelawat blog korang rase nak tahu apa yang ada dalam blog korang walaupun entry blog korang tak berapa menarik.Sebab ? Mereka ingin tahu siapa yang pemilik blog tersebut dan apa spesifikasi blog tersebut.

Bayangkan kalau template blog korang tak berapa menarik taua dengan lebih tepat lagi berterabur..Korang rase ada orang tak ingin menjelajah blog korang tu..Paling baik pun die cuma tengok dan baca entry di 1st page je..Tak kan buka page yang lain..Kat situ korang dah banyak hilang pageviews.Jadi korang dah paham kan kelebihan sesebuah template ni.Jadi gunakanlah template yang menarik supaya ramai orang suka masuk dan membaca entry di blog korang.

Ok,berbalik kepada template aku yang comel dan kiut ni..Sebenarnya korang tak kan jumpa template ni di mana-mana sebab template ini adalah buatan sendiri..Mesti korang nak tahu kan siape pembuat template aku ni.Korang juga boleh membuat tempahan template pada die dengan harga berpatutan.Dijamin korang akan berpuas hati dengan hasil kerja tangan dia..

Bagi sesiapa yang ingin membuat template yang comel seperti aku atau menempah,korang boleh la menempah dengan tuan tanah dekat sini.Jangan lambat-lambat jika korang rase ingin dapatkan traffik yang banyak macam aku ni ye..:)

 Untuk tempahan header/template..Sila pergi ke link ini..



Jangan Lupe Baca Yang Bawah Ni Ye..:)

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
11 Comments

11 comments:

AZRI said...

peh,trafik makin mencanak2
tahniah ye...

ajar lah den...newbie ni.hehe

izyan said...

untung arr..huhu..
moga terus maju ye dlm dunia blog ni :)

najihahfara said...

untungla trafik mak oi tinggi gilos

Firdaus Life said...

untungnya die trafik makin meningkat..happy blogging :D

Alya Esprézzo™ said...

untunglaaa...

Roti Telur said...

hebat la abg prince ni..kihkih..

A D M I N said...

yup!!! sokong bro, kalau theme / template membuhsankan, visitor akan dtg skali jer kot.. ekeke..

anismelon said...

untung lah..huuuu..anis nie bile tah nak tingkat..weee

cira nd said...

waaa...best giler...
untung laaa... blog cntik...feymes pulak tu..huhu

Anonymous said...

blog ko berserabut dan tak sedap mata memandang. camne ? :)

Atia_gadismelayu said...

biru mmg warna menawan.. hehehehe..^_^

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.