Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, July 27, 2011

Senarai Biasiswa Di Malaysia Bagi Lepasan SPM

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Hari tu aku dah bagi pada korang semua [ Senarai Biasiswa Dan Pinjaman Bagi Lepasan Matrikulasi / STPM / Setaraf ]. Bagi sesiapa yang rasa dia bakal menjadi Mahasiswa pada bulan September nanti dan kedudukan kewangan tidak kukuh,boleh la jenguk-jenguk di sana ye..Serius aku cakap korang tak kan menyesal kalau tengok..

Ok,entry kali ni pula tentang senarai Biasiswa ayng wujud di Malaysia terutama lepasan SPM..entry kali ni juga bertujuan untuk memudahkan pelajar lepasan SPM mencari senarai penaja untuk mereka melanjutkan pelajaran di peringkat yang lebih tinggi..:)

1. Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA)

2. Majlis Amanah Rakyat (MARA)

3. Petronas

4. Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM)

5. FELDA

6. Yayasan TNB

7. Yayasan TM

8. Yayasan Khazanah

9. Yayasan UEM

10. Sime Darby – untuk trial SPM sahaja

11. Bank Negara Malaysia (BNM)

12. Permodalan Nasional Berhad (PNB)

13. Maybank

14. Proton

15. Shell
    

Aku harap info yang aku bagi ni berguna untuk korang semua terutama bagi lepsan SPM..Pesan aku,belajar betul-betul..Jika dapat biasiswa,gunakannya untuk capai kejayaan..:)

Sumber : ohmalaysia


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
1 Comments

1 comments:

Enzo Furniture 24 said...

Selamat malam sob,,
berkunjung tuk baca'' artikel nieh,..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.