Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, July 31, 2011

Buffet Ramadhan 2011 - Senarai Pakej Promosi Berbuka Puasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Maaf ye bagi sesiapa yang menuggu entry-entry aku yang terbaru..Bukan kau tak nak post..Tapi apa kan daya aku masih lagi berada di perantauan untuk menyelesaikan satu projek mega..Jangan lah anggap aku dah lupa kan korang semua..Tidak sama sekali ok..Aku bukan spesies macam tu..

Ok,sebenarnya 1 Ogos 2011 ni kita kan menyambut 1 Ramadhan yang bermakna kita akan mula berpuasa..Ramai juga yang tanya aku tempat-tempat yang menyediakan Buffet Berbuka Puasa sempena Ramadhan ini...So,aku curi masa sedikit untuk buat entry ni..Harap entry ni berguna la pada korang semua ye..:)
Buffet Ramadhan Raintree Cafe, Hotel Maluri
Dewasa : RM 58.00 nett
Kanak-kanak : RM 32.00 nett
Tempahan : 03-92878833 ext 630


 Cyberview Resort & Spa Buffet Ramadhan
Tel : 03-83127091 Fax : 03-83127092
Normal Price : RM 79++
Early Bird Voucher : RM 67++


Ramadan Buffet Promotion @ Sime Darby Convention Centre
Tempoh Diskaun : Ahad, 1 May 2011 – Ahad, 31 Jul 2011

May Voucher – RM50 Nett
Jun Voucher – RM60 Nett dan Julai Voucher – RM70 Nett

Tempahan : 03 2089 3688

 

Ramadan Buka Puasa Promotion themed ‘ Indahnya Ramadan’ @ Zest, Marriot Putrajaya

Dewasa ; RM92++
Tempahan : 03-89498888 ext 1294/1330


Sumber : yanmieonline

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
1 Comments

1 comments:

Awan Network said...

Amboi...Sedapnya..harga pun boleh tahan..

Terhangat Dari Microwave :
Isu Makcik Hina Islam!!
Maya Karin Dilacurkan!!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.