Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, July 11, 2011

Sayur Berperisa Najis Katak..Sanggup Makan ? ( 1 Gambar )

Assalamualaikum..

Pernah tak korang jumpa katak dalam sayur..Mesti ada yang pernah kan..Aku pun pernah juga..Tapi tak lah jijik macam gambar kat bawah ni..

Sebab ape aku cakap gambar ni lagi teruk..Sebab yang aku pernah jumpe katak tu masuk sebab bekas tak bertutup..Tapi yang ni siap dibungkus lagi..Aku tak pasti lah berapa banyak tahi dan air kencing katak tu yang bercampur dengan sayuran tersebut..haha..:)

Jangan lupe bace entry di bawah ni ye..

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
9 Comments

9 comments:

iyan shazlind said...

katak tu cam hidup lg je?

iyan shazlind said...

betul ke mata yg pandang ni nmpak katak tu hidup lg?

NadiRah said...

hohoho!! mantap!!!

Freaky said...

lol katak sesat :D

Princess Feyqa said...

uikk gelinyeee!!

Budak Chomot said...

Ewwwwwwwwwwww gelinya

Niena Pengembara Ilahi said...

yerk..!!!! eee jijik nye!

schaze zainn said...

banyak benda boleh dimakan tapi masih memilih benda2 mcm ni =,="

einz miszmessy said...

mmg tak makan la~

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.