Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, July 4, 2011

[ Pendedahan Eklusif ] Bukti Justin Bieber Dah Hilang " Teruna "

Assalamualaikum..

Mesti peminat fanatik bibir menangis dengar berita ni kan..Tapi ape boleh buat ,ini lah hakikat kehidupan..So,korang kena la terima dengan hati terbuka ye..Kat bawah ni aku ada gambar yang membuktikan kenyataan aku ni..


So,amacam..sekarang korang dah percaya ?Ok,kat bawah ni ada lagi gosip yang menarik tentang bieber ni..muahahahaha...:)


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
16 Comments

16 comments:

Akeyla Frr . said...

-,- Ingatkan diwogol XD Hahaha ..

CiK PurpLePinkyPuff said...

hahahaha~~giler! dah gian kot minah tuh!! hahahaha~~ Astagfirullah.. ade ka patut..hahaha~~Bah, tolong dulu komen Entri ni Bah..:)

nuruhuda_329 said...

singgah n follow kamoo^-^

Kamil Kahar said...

wakaka...mmg sangap gler kt justin bieber...mau pgsn justin bler tgk gmbr camnieh...

Puan tia said...

miahahaha gila tol dak pompuan 2..

KeTaM_BaTu said...

muke die releks jerk.. heheheh.. manyak syok kot.

Mengiring Bersama Ketam Batu

shedameor said...

owh, melepasnya ! :P

Tabung Saya said...

gambar pun boleh je dorg ni..sanggup pi cari kt bwh tkut jmpe ape2

Entri Ngetop Papadom 2 Shooting In Penang | Skodeng Aktiviti Sekitar Pulau Mutiara

nabilfahmi91 said...

mintak2 bukan kat malaysia...huhu

NuReLLe said...

hakhakhak..gila meroyan perempuan2 tu...:D

teynteyn the doll said...

hah smpai mcm tu skali..xpasai2

shida'R said...

hahhaa..xdpt real..gambar pon jd la..gila tul minah2 ni smpe mcm tu skali hahaaa^^

Hafeesz Amran said...

gmbr x leyh blah..huhu

Shaherah said...

wah.. sangap betul.. dgn gmbr pun jd.. haha.. >.<"

Awan Fantasia said...

OhMyGirl!!

TERBAIK SAAT INI!!:
UMNO Sudah Mengambil Alih KFC Holding??
Video Najib Dimalukan Di London!!

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

waaaaaaaaa!!
kecik hati camni..
i'm a belieber! :"(

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.