Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Friday, July 1, 2011

[ Lawak ] Tak Dapat Seks Gigit Kemaluan Isteri Pun Jadi

Assalamualaikum..

Haha..lawak kan tajuk kat atas tu..Aku rase korang pun mesti dah bace pasal ni kan..Cuma aku saje gatal tangan nak cerita jugak sebab ia buat aku tergelak..Adeh..Aku tak tahu la ape yang terjadi pada pasangan suami isteri ni sampai si suami sanggup gigit kemaluan isterinya..Geram kot sebab tak dapat $%#@*&...Haha..Ape2 hal,jom bace kisah kat bawah ni..:)
Gambar ni tak de kena mengena pun..:)
KUANTAN - Seorang penoreh getah dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini semalam atas tuduhan menyebabkan kecederaan terhadap isterinya dengan menggigit kemaluan wanita itu yang enggan mengadakan hubungan seks pada April lalu.

Bagaimanapun, tertuduh Mohd. Shakri Ismail, 28, dari Felda Bukit Goh di sini membuat pengakuan tidak bersalah atas dakwaan itu selepas kertas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Noradidah Ahmad.

Mengikut kertas pertuduhan, Mohd. Shakri didakwa menyebabkan kecederaan terhadap isterinya, Roshapida Mat Sidik, 23, dengan menggigit kemaluan mangsa untuk mengadakan persetubuhan antara pukul 12 tengah malam hingga pukul 3.30 pagi pada 21 April lalu di sebuah rumah di Felda Bukit Goh di sini.

Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 375A Kanun Keseksaan iaitu menyebabkan kecederaan untuk mengadakan persetubuhan dan jika sabit kesalahan boleh dikenakan hukuman penjara sehingga lima tahun.

Terdahulu, selepas kertas pertuduhan dibacakan tertuduh memberitahu mahkamah bahawa dia tidak melakukan perbuatan itu dan mempersoalkan tuduhan yang dikenakan terhadapnya.

"Saya tidak mencederakan dia," kata Mohd. Shakri.

Mendengar kata-kata tertuduh itu, Noradidah menyoal semula Mohd. Shakri dengan berkata:

"Jika kamu tidak melakukan perbuatan itu mengapa ada kesan gigitan pada mangsa."

Kata-kata hakim itu menyebabkan tertuduh terus mendiamkan diri sebelum mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan yang dikenakan terhadapnya.

Pendapat Aku : Aku pelik tetapi rase cam nak gelak pun ada...
Pendapat Korang : ????

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
9 Comments

9 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

bodoh dan wat semak fail mahkamah je , yg bini pg buat dakwaan tuh apehal ! laki kau kowt ! tahpape tah , hisk

saiazuan said...

hadoi~ pe la laki bini ni.. si bini pun, laki dah ajk secara halal buat je la kan..kang laki buat secara haram dosa lak..

sayonara june holla july http://eleventx.blogspot.com/2011/07/berlabuhlah-tirai-june.html

Namee Roslan said...

aaaa...imagine macam mana isteri dia tulis laporan kat balai digigit suami di kemaluan...polis tak gelak ke?

kelakar nya zaman sekarang. malu.

kasmadiana said...

hahaha...lawak jugak..
tapi kenapa sampai nak bawak ke mahkamah..kan dah jatuh maruah suami dan isteri...

ghab van hal said...

lol..kesian laki dia..

niena shopping2u said...

heheh..senget!!!!!!!!!!!
:D
nice entry
http://www.my-shopping2u.com/

@in k@tie said...

x beragak

tasha ;) said...

macam ny punya kes mahkamah pon hade ke ? ntah hape hape ntah !

suka.masa. said...

kalu aku pendam je..tampal palster! settle!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.