Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, July 18, 2011

Drama Juvana - Skandal Cikgu Zakiah Dan Botak Di Belakang Tabir

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku tahu mesti ramai yang tak sabar-sabar menunggu episod terakhir Drama Juvana malam ni kan..Yela,drama ni boleh dikatakan berjaya kerana telah menarik seramai 24 juta penonton tak kira umur yang minat mengikuti plotnya yang boleh dikatakan senang difahami,menarik dan banyak membuatkan penonton berasa insaf..
Bagi penonton setia drama ini pastinya korang sedar akan perasaan Zahiril Adzim ( Daim ) terhadap cikgu Zakiah ( Izreen Azminda ) .Aku yakin mesti ramai yang setuju dengan perhubungan mereka dalam drama tersebut kerana mereka nampak serasi bukan ? Tapi mungkin korang tak tahu di belakang tabir drama ini.

Sebenarnya,Botak ( Johan Arrif Asari ) dan Cikgu Zakiah ( Izreen Azminda ) adalah.................................
Korang boleh baca sendiri kisah di belakang tabir drama ini..



" SEPANJANG siri drama Juvana disiarkan, Diva berani potong kuku, ramai penonton tak senang hati tapi tak berganjak dari depan televisyen sebab syok dengan drama lakonan Zahiril Adzim, Bront Palarae dan pelakon lain yang bagus dalam drama itu. Hampir nak sampai ke kemuncak, Diva dengar pelakon Juvana, Izreen Azminda yang melakonkan watak Cikgu Zakiah dan Johan Arrif Asari (Botak) rupa-rupanya sedang melayan perasaan suka, pendek kata, bercintalah!

Bagi Diva, mungkin itu sekadar cinta lokasi. Tapi difikir-fikirkan, mereka berdua tiada babak romantis. Ada babak simbah air ke muka dan maki-hamun sahaja. Agaknya, daripada pertentangan watak begitu, timbul perasaan antara mereka. Diva suka budak Botak itu, lakonannya menjadi dan wataknya naif sangat. Kalau bercinta dengan Izreen pun memang padan sebab

Izreen pun bagus lakonannya. Tentang sejauh mana hubungan cinta mereka berdua tidaklah Diva dapat pastikan. Cuma bila tengok ada teman-teman media menggandingkan mereka dalam satu fotografi dan mereka intim semacam sahaja, Diva dapat rasakan perasaan itu.
"

Sumber : nelayan-lautdalam

Korang rase ape kesudahan bagi drama ini malam ni ? Sesiapa betul..Aku akan masukkan link dia dalam entry aku untuk dipromote..Senang jew..Bagi pendapat korang dan link blog korang di ruangan komen..Sebelum 9.30 malam ni ye..:)


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm200 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini



Comments
3 Comments

3 comments:

Anonymous said...

sy join!
http://tirana91.blogspot.com/2011/07/kesudahan-drama-juvana.html

Unknown said...

fadah ada dapat trafik dari bro melalui exchange feed tu.
Ok thanks.

shahjiehan said...

pergh..awek lawa tu..igtkan bertudung kat luar.. ngeh3..


free hair rupanya

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.