Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, July 9, 2011

[ 18 SX ] Pertandingan Payudara @ Tetek Tercantik Di Thailand

Dunia betul-betul semakin gila.Bayangkan Thailand menganjurkan satu pertandingan untuk mencari satu payudara tercantik.Bukan itu sahaja,malah payudara terbesar akan mendapat penghargaan oleh pihak juri.Pemenang pertandingan ini akan menerima hadiah wang tunai sebanyak 10000 baht ataupun 3 juta.Disebabkan duit sebanyak itu,mereka sanggup menggadaikan payudara mereka untuk dipegang oleh pihak juri..( Gila ke hape...huh !!!! )



Kalau korang nak tahu semua peserta adalah daripada model yang mempunyai badan yang cantik dan unik.Yang tak tahannya mereka membiarkan sahaja para juri yang terdiri daripada lelaki dan perempuan meraba dan @#$% payudara mereka.(Seriously bodoh kan)

Jangan lupe baca yang bawah ni pulak ye..

Sumber : Science To World

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
18 Comments

18 comments:

merahitujambu said...

haiyaaaa..ini olangkan

Mr Rileks said...

kalaulah aku jadi juri... hohohoh..

jan said...

giler giler

ana raisya said...

ngok ngek toi

Rahmad said...

fuhh bertanding tetek..

APAN said...

seb baik kat siam.jiran je tu.harap x menular kat sini la...

cik najihah said...

mengong gilos

Roti Telur said...

ish..kurang didikan agama..hmm

QaRr JaliL said...

aiyo..tutop mata..

Selesema menggamit memori yang lalu.
hikayat Lili mati ketika bersalin
blackhead ini membunuh!

fiq. said...

xpaham.xpaham

arzme said...

macam da takde pertandingan laen je nak wat..ish2!!

una ahmad said...

untung la juri. haha

Miss Y and Her World said...

diorang ni memang gila. yan untungnya juri. btw siapa yang sponsor hadiah tu? juri ke?

Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

SpaQue said...

besnye jd juri 2...nak3

Entri Hot Chick Watak Que Mati Dalam Transformers 3 : Dark Of The Moon

suka.masa. said...

lawak///lawak///

AiMaN said...

x sanggup aku nk tekan likes..takot org kata gila sexs..hahahaha

abdills said...

Emmm...nak minta Tsunami gi nie.. Na'uzubillah.

cucu tun teja said...

tak lama lagi sampaila kat sini pertandinan yg lebih kurang camni...yela, org malaysia ni kalau benda2 camni mmg laju aje nak ikut....

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.