Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, June 29, 2011

wordless wednesday #5 : Patung Ke Manusia Ni ? Cuba Korang Tengok

no word , juz meaningful pics







Pendapat Aku : Wordless .....
Pendapat Korang : Patung ke Manusia tu ?


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
13 Comments

13 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

patung kot !

Atiqah Sa'ahiry said...

patung ...

Aman Ibrahim said...

patung kan?

Adem and Cats said...

macam patung je
Blog saya ademncats

Rai said...

ngeri....takut nak terima hakikat kalau itu org..

Norhisham Nordin said...

itu patung..!!

Norhisham Nordin

Nour Akmal said...

patung tu..

Anis izyan Abd Rahman said...

patung kowt tuh prince , kuat btol org tuh nak lambung2 ,manusie hidup kan ~ hahah

fyna said...

patung [kot]

NadiRah said...

menatang kot..huhu

ice bubble said...

patong 2..kalaw org mesti da bedarah..

http://www.RebetMinyak.com/tasukri said...

permata cincin mistik
www.cincinteraskayu.blogspot.com

zalin onceitalk said...

mcm patung..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.