Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, June 20, 2011

[ Pengakuan ] Remaja Perempuan Melayu Kini Ketagih Seks

Menurut survey terkini yang diperolehi hampir 50% remaja kini telah pun melakukan seks sebelum memasuki umur 18 tahun.

Persoalan Penting bagi kontrovesi-artis di sini, Adakah kegiatan Sosial Artis kita hari ini boleh mendorong remaja perempuan sebagai seorang yang sosial dan melakukan aksi berani...LU PIKIR LA SENDIRI...MARI KITA LIHAT PENDEDAHAN EKSKLUSIF DARIPADA BEBERAPA REMAJA AKIBAT SOSIAL MENJADI KETAGIH SEKS...

gambar sekadar hiasan
 Adakah kita sedar artis merupakan orang yang dikenali ramai dan ia boleh menjadi ikutan kepada remaja-remaja kita yang sepatutnya belajar dengan tekun di alam persekolahan. Artis Idola remaja ini boleh menjadi ikutan dan ikon kepada mereka. Lebih-lebih lagi kepada gadis melayu islam kita. Mengaibkan apabila semakin ramai remaja perempuan beragama Islam di negara ini kehilangan dara pada usia muda.Lebih me mbimbangkan, segelintir mereka berbangga dengan status itu dan beranggapan remaja yang masih dara sebagai kelompok ketinggalan zaman.Hasil temu bual Metro Ahad dengan sekumpulan remaja yang pernah terjerumus dalam pelbagai gejala sosial juga mendapati, ada remaja yang kini berusia 15 tahun memberitahu kali pertama mereka melakukan hubungan seks ketika berusia 10 tahun.Ada juga yang mengaku seawal usia lapan tahun, mereka mula merokok, minum arak dan mengambil dadah jenis syabu. Ikuti pengakuan mereka yang ditemu bual FUAD HADINATA YAACOB dan SHAMRAN SARAHAN. Mari kita lihat pengakuan beberapa remaja perempuan yang terjebak dengan seks disebabkan gejala sosial yang keterlaluan.



1 ) MIRA, 15, dari Johor

“PERTAMA kali saya melakukan hubungan seks ketika di tahun 5. Pasangan saya ialah teman lelaki saya ketika itu. Masa itu saya tak tahu apa-apa tetapi ia berlaku sekali saja. Masuk tingkatan satu, saya lakukan sekali lagi bersama teman lelaki juga.Sejak itu, seminggu dua atau tiga kali saya buat. Ketika tingkatan tiga, saya mula bertukar pasangan. Pernah saya buat dengan dua lelaki sekali gus.Apabila sudah kerap, saya jadi ketagih. Jika dulu teman lelaki tolong puaskan tetapi bila dia tiada, saya cari orang lain, termasuk juga yang baru sehari kenal.Rumah dan hotel antara tempat saya memuaskan nafsu dan seingat saya, pernah 20 lelaki menjadi pasangan saya pada satu masa. Bila ketagih, saya cari lelaki yang ada masa lapang. Jika tidak, saya ke bandar bersama rakan, cari lelaki yang boleh jadi mangsa.Malah, saya buat jadual untuk aktiviti ini. Pagi ke sekolah dan petang saya lakukan aktiviti merosakkan ini. Sabtu dan Ahad saya khaskan untuk teman lelaki, manakala Selasa dan Rabu untuk lelaki lain. Khamis dan Jumaat pula dengan rakan dan ada juga dengan lelaki lain.Cuma Isnin saya berehat di rumah kerana tidak mahu aktiviti saya diketahui keluarga. Kebanyakan pasangan saya berusia 20 tahun ke atas dan bekerja. Jika saya lakukan hubungan seks bersama rakan sekolah, pasti kegiatan saya mudah terbongkar.Di kalangan kira-kira 20 kawan perempuan saya, saya percaya 17 sudah tiada dara. Ini satu kebanggaan buat kami.Siapa yang masih ada dara akan kami kutuk dan pulaukan. Ada juga sebelum ini masih dara tetapi selepas dipengaruhi, mereka terjebak dan turut menggadaikan tubuh.Bagi yang enggan lakukan seks, kami pulaukan dan hasut mereka melakukan seks dengan mana-mana lelaki. Saya berani kata situasi ini seperti satu trend di kalangan kami, malah sesiapa yang berkawan dengan mat rempit dipandang hebat.Sikap cabar-mencabar ini menyebabkan ramai remaja rosak akhlak, tidak kira lelaki atau perempuan. Remaja lelaki juga ramai yang tiada teruna kerana mudah dapat ‘awek’ seperti saya.Saya kini ketagih, malah sehari pernah buat sampai lima kali bersama lima lelaki berasingan. Kali terakhir sebelum PMR pada Oktober lalu dan kini saya masih cuba bertahan. Semuanya berpunca daripada pergaulan bebas saya bersama rakan.”

ada lagi sambungan dia..nantikan...


p/s..aku siarkan artikel begini supay jadi pengajaran..bukan nak memalukan sesiapa..:)

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
14 Comments

14 comments:

Nissa Jalaluddin said...

pergh...cuak nye..Rosak2...

Miss A said...

Ya ALLAH,ape nak jadikan budak2 melayu kita.malu nye rse.kdg2 rase jugak malu dgn diri sendiri. hurmm :(

athira tinted said...

mcm2 la skrang nie....
semuanya berpunca dri kurang keimanan dan jauh dri Allah tue syaitan mudah hasut....
wallahualam..

::contengan hati::)) said...

sedihnye baca kecik2 lagi dah rosak,,
hope dia jumpa jalan yang benar n dia tersedar sebelum terlambat amin ;)

semua orang pernah buat salah kan dan semua orang boleh berubah ;)

lolitasinta polkapolkie said...

twokknyeee.ishh.moge3 mereka sume cpt insaf dan taubatt^^

Budak Botak said...

Adeiiiiii, punah habis...

Entry terbaru -> Bento Box Yang Kreatif Dan Menarik... (",)

Cik Amy said...

sb tu benda ni kn buat lepas nikah....sebab tu la kot..ketagih...kalau buat lepas nikah, pahala pun dapat..

haish..dunia dah nak kiamat...perang dinegara islam pun kt sne sni...macam2...

Aman Ibrahim said...

sedihnyer tengok warga masa depan yg dah rosak, semoga mereka kembali ke pangkuan dan bertaubat~

missdora said...

apa pun tak boleh, mcm2 hal..

Amiirah-Cassan said...

Oh my, diharapkan dia bertaubat kembali pada jalan Allah. Dan mohon dijauhi segala macam maksiat juga untuk kita semua. Amin.

Korang baca ni, DOTA vs AWEK.

Jaedie said...

ulasan selanjutnya..ce try tgk..
http://speckybeezshop.blogspot.com/2011/06/jahiliah-modensalah-siapa.html

emieysandra said...

sedihnyer tgk remaja skg bergelumang dgn dosa, punca adlh kawan2 & jg ibubapa yg kurang memberi perhatian~

Anonymous said...

sbb 2 kle filem sex melayu sye xnk tngok....
sye berasa geram akan perbuatan mereka

Anonymous said...

Mcm-ii ade

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.