Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, June 19, 2011

Pak Uda @ Zami Ismail Sudah Meninggal Dunia

assalamualaikum..

korang kenal tak Pak Uda ? Zami Ismail ? Tak kenal ?? Kalau aku kata Pak Uda yang berlakon dalam rancangan komedi Pi Mai Pi Mai Tang Tu ,korang kenal tak ?Kompem korang kenal kan..sebenarnya ada sedikit berita takziah yang aku nak bagi tahu korang semua..mungkin semua dah tau..tapi mungkin jugak ada yang tak tahu..sebenarnya Pak Uda @ Zmi Ismail baru meninggal dunia pagi tagi pada pukul 10.30 pagi dekat Istitut Jantung Negara ( IJN) kerana dilaporkan serangan jantung.


lau korang tengok melodi tadi korang mesti dah tau kan..si zizan dan kawan pengacara dia dah umumkan..termasuklah kematian ayah kepada artis tanah air kita iaitu awie..marilah kita semua sedekahkan al-fatihah kepada roh kedua2 nya..agar diletakkan dalam kalangan orang yang beriman..

AL-FATIHAH..


Comments
7 Comments

7 comments:

armouris said...

takziah dan al-Fatihah! lagi info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

[sutera kasih] said...

suka lakonan beliau..akan merindui lakonannya..al-fatihah..

Bui Idzra Ryn said...

innalillah..terkejut dgr..tadi x tengok melodi..huhuhu

yasmine danny said...

Al-Fatihah.. Semoga Rohnya dlm kalangan org beriman..
pergi lagi org yg menghiasi pentas seni..

Miss A said...

Innalillah :(

Ct Aja said...

al-fatihah... moga roh nya dicucuri rahmat...

farah adila said...

innalillah....:(
moga rohnya dicucuri rahmat

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.