Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, June 30, 2011

[ Jijik ] Apabila Manusia Sanggup Minum Jus Sperma Kuda Berperisa Epal

Assalamualaikum..

Bluwekkkkkkkkkkkkkkkkk....Manusia ni dah tak de minuman lain lagi kew? Sampai sperma kuda pun nak minum..Aduyai..Aku tak tahu ape yang bakal berlaku tak lama lagi..Hari tu aku dah postkan entry Tahi Dijadikan Steak kan..Ntah2 lepas ni air kencing manusia lebih sedap dari air teh o ben kot..Muahahahaha..Dunia..Dunia..Ape nak jadi pada ko...:?  


WELLINGTON - Sebuah pub di New Zealand memperkenalkan minuman terbaharu dalam menunya iaitu air sperma kuda berperisa epal, lapor sebuah akhbar semalam.

Pub Green Man di sini menawarkan minuman itu pada harga £12 (RM58) untuk setiap hidangan 30 mililiter.

Bahan mentah minuman itu diambil dari sebuah ladang kuda di sini dengan setiap hidangan mengandungi sekitar 300 juta sperma kuda.

Pemilik bersama pub berkenaan, Steven Drummond berkata, minuman itu yang dihidangkan sejuk, popular dalam kalangan pengunjung lelaki dan wanita.

Dia mendapat idea untuk menggunakan sperma kuda semasa cuba mencipta minuman baharu dalam satu pertandingan makanan tempatan. - Agensi

Pendapat Aku : Lepas ni ada Jus Ovum berperisa ribena kot..:)
Pendapat Korang : ????

korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
8 Comments

8 comments:

Danial Razak said...

macam-macamlah dunia sekarang nih..haihh..

Rohaizam Rosli said...

errrgghhhhh..... cmne la sanggup minum... gelinya... naek loya plak tekak aku...

anakdenesor said...

yuks..xmo la den minum..geli eh

SiS NaD said...

Salam Prince...

Sis dengar berita ni pagi tadi... Masa siap2 nak pergi kerja... Macam2 la... Nampaknya perempuan tak boleh minum jus tu... Huhu!~

.ShazaSulaiman. said...

cam $%^&* hahahha

MisS BubBLe said...

uwekkk..geliiii uhhh...

miho amyra said...

eiiii yekkkk~
jijik~

[sutera kasih] said...

Astagfirullah...mcm2 hal lah..huhu

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.