Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, June 26, 2011

[ Gempar ] Wujudnya Ular Tedung Berkepala 5 ( 5 Gambar )

Assalamualaikum..

Waktu aku blogwalking hari tu,aku terjumpa gambar2 yang menarik untuk dikongsikan dengan korang semua..Harap korang suka lah ye..:)







Aku tak pasti sama ada ular ni betul2 wujud atau tak..Tapi yang penting ia menarik perhatian aku untuk tunjukan pada korang semua.Kalau ular ni betul2 wujud,itulah petanda Yang Maha Kuasa..Ingatlah tiada yang mustahil bagi-Nya..:)


korang nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

saya juga mengharap jasa baik sesiapa yang ingin sponsor agar contest ini akan bertambah menarik dan meriah..pihak sponsor juga akan mendapat beberapa kelebihan...

berminat ?? klik sini


Comments
15 Comments

15 comments:

efa nur said...

errkk..byknye kepala..gerunn pulak tengok..hukhuk

Jom Terjah Sini :)

~syue~ said...

macam jari tangan plak tengok dr jauh.. -.-'

hatiretak said...

takutnye

'CikMimiEy' said...

subhanallah ...

tak de mustahil nye kan kalo ular berkepala lima ni wujud .. ^^

farisha adnan said...

subhanallah...

Ini Kisah Tia said...

gambar pertama memang nampak macam tangan ..

jiha92 said...

xska ulaq...~~

jiha92 said...

xska ular~~

Sunah Sakura said...

subhanallah...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ishh ngeri lak tgk

nuhara said...

huhuhu takut plak tgk tapi btllh
kuasa TUHAN XMUSTAHIL bagiNYA

Nadzirah K. said...

geli....hehe

TeAqArH said...

gerun+meremang bulu roma menengoknye....kuasa TUHAN..takde sapa yg mampu sangkal lg...^_^

saiazuan said...

pergh...!!!!

dari blog ben :D

Edy Ramanov said...

sebenarnya semua gambar tu adalah palsu belaka. edy ada buat pembongkaran pasal gambar tu. meh klik kat sini:
Penipuan Gambar Ular Tedung 5 Kepala. Hampeh

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.