Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, June 26, 2011

[ Gempar ] Kambing Berkaki 7 Pula Wujud

Setiap makhluk yang dicipta Allah ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. Jika dilihat kepada manusia ada perbezaan fizikal masing-masing. Ada yang cantik, ada yang tak berapa nak cantik...ada yang handsome, ada yang tak berapa nak handsome dan sebagainya. Allah Maha Mengetahui atas sesuatu kejadian tersebut. Kalau fikir logiknya pun kalau semua perempuan di dunia ni cun melecun, tentulah tidak meriah hidup inikan. Masa tu mungkin yang tak berapa nak cun yang menjadi rebutan.

Semua makhluk tiada yang sempurna. oleh itu bersyukur dan redhalah bagaimana wajah atau keadaan fizikal kita seadanya. Allah tidak menilai rupa paras seseorang,padaNya yang membezakannya ialah Iman dan amalan masing-masing.

Hidup di dunia ini hanyalah sementara, akhirat kekal abadi selamanya. Allah Maha Mengetahui

Di atas ialah menunjukkan kekuasaan Allah Taala. Kecanggihan teknologi sains pun masih tidak dapat mengelakkan untuk berlakunya kecacatan makhluk Allah. Jika Allah kata Jadi! maka Jadilah..kambing mempunyai tujuh kaki.

Entry ini adalah sambungan bagi entry petang tadi..Mungkin ada antara korang yang dah bace..Mungkin ada juga yang belum baca lagi kan.So,sesiapa yang berminat untuk baca entry petang tadi,anda boleh lah klik link di bawah ni ye..:)




Comments
7 Comments

7 comments:

TeAqArH said...

subhanallah...xde yg mustahil kt dunia yg dana ni....ape yg DIA nak..boleh jd dlm sekelip mata pun...tanpa perlu buat kajian mcm kite manusia..^_^

Sunah Sakura said...

subhanallah...Allah Maha Berkuasa menjadikan sesuatu..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

Besarnya kekuasaan Allah..

D.L.M Supplement Ent said...

orang 5 kaki 6 kaki pun aku tak heran bro huhuhuhuhu kuasa tuhan semuanya itu (Tinggi 5 ,6 , kaki kahkahkah )

Alya Esprézzo™ said...

subhanallah...

anismelon said...

ritoh kambing tiga kaki kat tv en..unik kan ciptaan Allah..anis xpernah lg jumpe selame jd bidan kambing nie..hehe..

Unknown said...

salwa buat GA. jemput awk join :)
http://salwaismail.blogspot.com

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.