Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, May 15, 2011

[ Video ] Apa Sebenarnya Yang Ada Di Dalam Kaabah ?

assalamualaikum..

mesti korang pernah terfikir kan ape sebenarnya yang ada dalam kaabah kite ni..serius aku pun nak sangat masuk tengok..tapi aku tau benda ni sangat mustahil bagi orang biasa macam kite ni..yang kita mampu melihat kaabah dari luar sahaja yang dibaluti kain sutera emas..cantik kan..mesti korang tak dapat bayangkan ape yang ada di dalamnya..hari ni aku nak kongsi denhan korang semua tentang satu video yang dirakam di dalam kaabah oleh seseorang yang berpeluang masuk ke dalamnya..

ni pintu masuk kaabah..
nak tengok video die ?? ada kat bawah ni..



p/s..tak kan korang nak tau sorang2 je kot..kongsilah dengan orang lain jugak ye..:)


Comments
4 Comments

4 comments:

Khairil said...

dalam kaabah kosong ye tapi diorang jaga cantik & bersih...thanks for sharing...

ain dzaya said...

thankz taw!
SEBENANYA DALAM TU BUKAN HANYA KOSONG SEMATA MATA
ada khazanah yg berharga hanya Allah yang taw..di mana ia disimpan...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bkn ada apa2 pun...cuma ramai tertanya2 ada apa dlm tu

Speculator said...

Tpi den konfious, knp dia xshooot dr luar sebelum masuk kaabah. is so suspioes.it maybe not a kaabah.

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.