Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, May 17, 2011

Sekali Lagi Agama Islam Di Hina Secara Terang-Terangan

assalamualaikum..

selamat tengahari semua..serius aku sangat sedih sekarang ni...aku pun rase nak marah2 sekarang ni..dulu isu dame yang menghinan agama kita..sekarang wujud lagi satu kes yang lagi teruk dari tu..kau tak tahu dah nak cakap camne lagi sekarang ni..rase macam nak bunuh seseorang je..tapi ape aku boleh buat..orang tu buakn ada kat sini..serius aku tengah bengang + sedih + geram...ape yang korang rase bile tengok gambar kat bawah ni...


ape yang korang rase ? sakit hati tak ? geram tak ? rase cam nak bunuh orang tak ? aku dah tak tahu ape aku boleh buat sekarang ni..dulu isu name nabi dan tuhan kita pada baju...sekarang ni nama ALLAH & MUHAMMAD dibuat tatoo pada badan pulak..dah la tatoo adalah benda yang haram..then dia tak de perasaan ke hina agama Islam ni....ape yang kite rase bila die masuk tandas untuk selesaikan projek die dengan tatoo camtu..

p/s..kongsilah dan sebarlah pada semua orang Islam..kite kena lawan orang macam ni...



Comments
7 Comments

7 comments:

aindzaya said...

benci tgok pic nie!!!

aindzaya said...

benci tgok pic nie!!!

aindzaya said...

benci tgok pic nie!!!

aindzaya said...

benci tgok pic nie!!!

~nsar~ said...

semngat macam ain la kita nak... gambar ni dah lama dah masa awal orang detect dulu dah jadi isu hangat.. memang depa suma ni sangat jadah la...

Browacana said...

Adoi...ade jer yang nak rosakkan akidah umat islam nih....

Anonymous said...

ok itu sgt melampau ==.'

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.