Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, May 16, 2011

[ Lawak ] Ultraman Menyanyi Lagu Hari Guru

assalamualaikum..

selamat tengahari semua..hari ni 16 mei kan ?? hari guru kan ?? sebenarnya aku hampir2 terlupa sebab terlalu sibuk dengan projek kolej aku...hahaha..nasib baik kawan kau ingatkan aku..so sempena hari guru ni aku nak buat ucapan sikit boleh ? huhu...saya nak ucapkan selamat hari guru kepada semua cikgu2 saya yang banyak mengajar saya dari sekolah tadika...eh jap2 aku tak masuk tadika pun la...hihi..hinggalah saya dapat masuk u...sob3..sedh pulak..kat bawah ni saya hadiah kepada cikgu2 sekalian dan bakal2 cikgu sebuah video untuk mengisi masa lapang...enjoy tau...:)


best tak para cikgu2 sekalian ? haha..semoga dimurahkan rezeki selalu ye..

p/s..korang tak de ke ucapan untuk cikgu2 korang semua ??





Comments
6 Comments

6 comments:

zacky ~786~ said...

ultraman taro !! hehee

aque said...

hahahhaha.... mmg x ley blah....

selamat hari guru juge untuk semua guru2 dimalaysia

jemput singah belog saya belog saya

cik kacak said...

ehh , ultraman ;DD

uLan said...

hahaha comel je ultraman berkumpul ramai ramai...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh otomen..
selamat hari guru!

Ujang9897 said...

terima kasih

*sbb aku cikgu..=)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.