Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, May 5, 2011

Balasan Berzina Untuk Lelaki Dan Perempuan


Wanita 1: sayang, u cintakan i?
Lelaki : iskk, u ni.. of course la I cinta kan u. sgt2 tau. Klo u xde mati i..
Wanita1: betul?
Lelaki: ye sayang, I tak tipu.
Wanita1: u ni, jangan la raba2 i..
Lelaki: I raba sikit je sayang
Wanita1: taknak la. . klo terlanjur mcm mane?
Lelaki: kita kawen la.. I jumpa parents u
Wanita1: betul? U nak kawen dengan i?
Lelaki: betul sayang. . . sumpah. . u diam je .. jgn ckp ape2. I pegang skit2 je.

SETAHUN LEPAS TU. . .

Wanita1 : sampai hati u. . . tipu i.. dulu u kate nak nak kawen dgn i. tapi bile u dah dapat. U kawen dengan perempuan lain..
Lelaki : I lelaki, u ingat I nak kawen dengan perempuan yang senang2 I boleh dapat? I nak perempuan yang suci.. bukan mcm u. yang senang2 bagi tubuh pada lelaki yang bukan bergelar suami. U ingat I bodoh nak kawen dengan u?
Wanita1: sampai hati u ckp mcm tu, dulu. . mase u nak.. mcm2 janji manis u bagi. Tapi skrg u salahkan i?
Lelaki: I lelaki . . I Cuma uji u. . tapi u bagi. . I ambil la. .
Wanita1: U memang jantan tak guna. . I menyesal kenal dengan u
Lelaki: u menyesal? Tapi I puas. . jgn lupa datang kenduri I nanti.
Wanita1: u akan dapat balasannye nanti . .

MALAM PERTAMA LELAKI DAN WANITA2


Lelaki: sayang. . . I love u so much. .
Wanita2: me 2 sayang. .
Lelaki: I bertuah kawen dengan u.
Wanita: I pun, sayang.. I ada something nak bagitahu u
Lelaki: apedia sayang?
Wanita2: sebenarnya.. u bukan lelaki pertama yang tido dengan I . . I pernah tido dengan semua teman lelaki i. . untuk suke2. . . cari kepuasan . . tapi bile nak kawen. . I cari lelaki baik mcm u untuk jadi suami i. . u tak kesahkan?
Lelaki: WHAT??????????????????

Ahahaha..moralnya setiap perbuatan yang tak baik kita akan mendapat balasannya kalau tak di akhirat, di duna juga kita akan mendapat bayaran cash..! so sendrik mau ingat

Comments
30 Comments

30 comments:

restu resort said...

allah maha adil..

shaffique said...

lelaki baik untuk perempuan yang baik.


My latest entry : Gambar-Gambar Palsu Mayat Osama Bin Laden

Dekcik said...

haha..padan muke laki 2..dah penah dgr cite nie kat sape ek..anyway nauzubilah jauh lah bnda nie dari keturunan dekcik..

jemput singgah..
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/kau-kejam-kau-pijak-kaki-anak-kucing-tu.html

efa nur said...

hahaahaha..betul laa tuu..
buat jahat di balas jahat..hehe

pRotege oN tHe R0ad said...

untuk suke2 yer...
alasan paling sengal...
biler kepala 0tak di kepala..
letak di kepala lutut...

tikin said...

perempuan yg baik hanya tuk laki2 g baik..n bgtula sebaliknye..:)

Republic Aku said...

kalau kita serigala maka kita akan berpasangan dgn serigala juga dan jika unta pasangan kita juga unta...itu sudah dijanjikan ...

Axie04 said...

dan dengan bangganya
tahniah
anda bejaya dapat pompuan yang sesuai

temuntirung said...

hahaha padan muka.. memang akan dapat balasannya nanti.. like!

~nsar~ said...

muahahaha. boleh nak gelak besar tak walaupun tau tak baik.. hehe

senyumSOYA said...

yup~ doa-doa supaya kita dilindungi..
dari dosa2 tu.. (^^!

cik bAtu said...

huhu....sdiri mao igt....

SiS NaD said...

SalaM...

MiNTa d eLaKKaN DeNGaN LaKi CaMTu... SiMPaNG!!!~

NURUL AINI NORAZMAN said...

nice one babe,.HAHAAH

Ayie said...

buat baik dibalas baik.. buat jahat dibalas penerajang.. hahaha

cik qiqilala said...

ahahaha. CASH!!!

misznanarizal said...

pompuan baek untuk lagi baek je..so kalo dah jahat tu jangan perasan nak dpat pmpuan baek =)

bak kata kumpulan scorpion
"what u give...u get back"

yunie daliela said...

haha.. padan muke laki tue... tue lah.. kalo nak cri istri bukn pandang kecntikan dan paras rupe semata2.. but hati kite.. uhu

http://manismesradinda.blogspot.com

Rahmad said...

bila dh jadi serangga perosak..

akhirnya akan dpt jg yg dh ditebuk tupai..

adil dan saksama..

Muhammad Khairul Fahmi said...

entri terbaik! like...

miss flora said...

haha..amek kau..

Alan Rizque said...

Lelaki yang penzina untuk perempuan yang penzina..

kalau nak suami atau isteri suci kena jaga kesucian diri kita tu dulu..

Menarik artikel ni..

Prince said...

karma :)

www.prince-studio.blogspot.com

ENGINEERING IN MULTIMEDIA?
WE FOUND THE UNIVERSE!

Z & U services said...

bg anda semua.. maruah yang suci harus dijaga.. aku pesan ni pasal aku pun ada adik perempuan..so aku ingat anda dalam masa yg sama aku pun ambik berat pasal adik2 aku..laki pun sama,kalau pompuan yg baik2 jaga elok2,klau dah buat curang ambik jd bini,jgn lepas, bila lepas dapat kt laki lain, teraniaya lah org lain yg tak bersalah pulak,, so sama2 pk,yang penting hati kna bersih bru leh elak maksiat,mcmana nk bersih?jaga makan minum,benda ni dpt gelapkn hati wlaupun ada sebutir benda haram dlm pelbagai segi,jaga peribadi diri,ingt mak bapak dan berdoa pada Tuhan semoga kita kuat. wallahua'lam

arepeace_akatsuki91 said...

like... like... like... suke sgt entry ni... stuju sgt... buat baik di balas baik... buat jahat di balas jahat... so, behave urself...

Siti Noor Azuana said...

padan muka lelaki tuh,,hahah sape suroh, harap2 di jauh kan lah perkara yg mcm tuh... amin...

papamaricano said...

i give double thumb print for u..nice entry..nice job.....

papamaricano said...

i give double thumb print for u..nice entry..nice job.....

kunci locker said...

hahahaha...style...bgs gila...padan muke laki tu...hahhaha

Farah Tuhar said...

loike sesangt . hehe .
so laki ngan pmpuan beware lah ye :)

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.