Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, May 14, 2011

Senarai Bloglists Blog Prince Untuk Bulan Mei

assalamualaikum semua..


selamat tengahari ye...maap lambat update untuk hari ni..huhu..badan penat sangat sebab baru je sampai kl...huhu...ingat lagi tak entry ni ?? ok..hari ni aku nak senaraikan list yang akan masuk bloglists aku untuk bulan mei ni...sepatutnya aku update list ni pada 10 mei hari tu..tapi blogger adam masalah kan..so terpaksalah aku post pone..harap korang semua yang terpilih tak marah ye...tak baik marah2..nanti muka korang tak comel dan tak cute...hahaha...ok..korang boleh tengok sendiri senarai blog lists kat bawah ni...cube check..ada tak name korang ??huhu..bile korang terpilih ni..rajin2 kan lah update entry ye..biar ramai yang datng ke blog prince nampak entry baru korang tu dan terus serbu korang..korang jugak yang untung kan..:)


amacam..ada tak list korang ??? semua list kat atas tu aku akan masukkan kat bahagian bloglists aku..bahagian side..korang cari la ye..bagi sesiapa yang ada buat entry tapi name die tak tersenarai..sila bagi tau kau ye..oh..pasal game yang aku nak buat tu..korang nk join tak ?? k..game ni cume bagi link blog yang tersenarai kat atas jew..kalau korang nak join..sila lapurkan diri kat bahagian komen entry ni...bagi link blog korang dan cakap.."SAYA NAK JOIN "..

P/S..kalau orang yang lapor diri kurang dari 30 orang..aku tak nak buat boley ?? sebab game ni perlukan ramai orang..:)..k cepat lapor diri..


Comments
8 Comments

8 comments:

Admin said...

Ohh blog saya tak ada ehh ... hmmm tak join ke segmen ni yer? hmmm .... ishh ..camner sya leh terlepas ni ..

Lulu Rahman said...

telepas >.<

Dayana Z said...

dayana rse mcm join, tp mcm xjmpe je.. hmm .. tahla..

izyan said...

ala..ape ni..blog sy x de pon..huhu..
x join nk blog tsenarai gak kan..hee :)

Prince said...

sape yang dah join..tapi link die x de..sile bagi link entry korang tu pada ruangan komen nie..:)

glittery diamond said...

Alhamdulillah..
my blog's already in ur list..YUHUU!!!!..:)..
speechless,,dunno what to say,,so excited...
Thanks prince,i wanna join the game,,can i?

Jack said...

Blog aku dah ada dalam senarai..thanks ye..hehe

Unknown said...

ada juga link blog aku..

paling last sekali..hehe

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.