Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, May 14, 2011

[ Gempar ] Asal Usul Perkataan " BOOb "

assalamualaikum..

korang tau tak BOOb tu ape ?? pernah dengar tak ?? aku yakin yang lelaki kompem tahu,,perempuan ape ntah lagi..sebab perkataan ni kan untuk kaum perempuan yang dicipta oleh Barat..korang nak tau tak macam mane perkataan Boob ni terbentuk..?? ok..cube tengok gambar kat bawah ni..



amacam..faham tak ?? tak faham korang tanye la orang yang pakar ye..aku tak nak cakap ape2..haha..aku cuma rase nak gelak jew bile tengok...eh2..jangan tengok lebih2..nanti korang bayang benda lain pulak..ingat jaga pandangan mata anda tu ye...:)

p/s...dari mane pulak asal perkataan tuuuuuuttt...ek ??muahaha..


Comments
10 Comments

10 comments:

budakkecik said...

hahahaha....cool sharing...Boob!

athime said...

oooohhhh!.. cam tuu plaa... haha

Rahmad said...

aku ada belajar lukisan kerjuruteraan tyme skolah menengah dlu..

aku paham tulisan ni..

memang cool bro..

nice sharing..

entry terbaru > 20 Tanda Anda telah Jatuh Cinta

nohoho =) said...

haha...tak penah terpikir plak

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nice sharing... i like... haha

shafmechy said...

genius =P

wandisini said...

tak sangka macam itu asal-usulnya.hehe..

Are RicH K said...

terbaik.. ahaks..

Budak Botak said...

x paham? benda apa nie?

Entry terbaru -> Daphne Selfe - Model Wanita Paling Tua Di Dunia... (",)

hakeem kira said...

kah3 . cool

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.