Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, April 24, 2011

yeay....aku dah kembali !!!!!!! i'm back !!!!

assalamualaikum...
alhamdulillah..akhirnya aku dah sampai ke kl semula selepas seminggu aku lepak kat rumah...saje nak bagi rehatkan otak...blog pun aku tinggalkan...kesian blog aku ni...menangis dah die..hehehe...sepatutnya aku balik rumah dan study..tapi yang aku buat..makan,tido,tengok tv dan solat jew...kononlah bawak buku banyak2 nak study..tapi hampeh bile sampai rumah...langsung tak sentuh buku aku tu...tengok pun tidak...teruk kan aku ni..hehehehe...

kowang rindu aku tak ??? mesti tak kan...bukan kenal pun muka aku camne kan...rindu blog aku tak ???
lagi la tak kan...ntah ape2 la blog buruk aku ni...bukan ada manfaat pun kan..huhu..aku sebenarnya nak mintak maap banyak2 sebab tak update blog lame la gak kan...mungkin 2-3 minggu ni pun aku akan jarang update sebab start hari sok aku ada exam...dah la tak studi ape2 pun lagi..doakan aku berjaya tau....sayang korang semua...


then , satu lagi aku betul2 nak mintak maap kalau kowang ada melawat blog aku dan tinggalkan jejak tapi kau tak dapat balas...korang jangan la pikir aku sombong ye...aku serius tak sempat nak blogwalking dah sekrang ni..sibuk sangat2...tapi kalau aku ada masa aku akan jenguk korang ye...sape2 yang blog die x pernah dikomen or dijenguk oleh aku..bagi tahu la aku ye..nanti aku akan datang..serius aku tak tipu..aku janji..tapi tak pastilah bile ye..yang penting aku kena ada masa...

ok lah..aku nak mandi dulu ye..nak maghrib dah ni...pupye...assalamualaikum..

p/s..doakan aku dan kawan2 aku berjaya jawab ngan cemerlang ye untuk exam sok...:)

Comments
6 Comments

6 comments:

Anonymous said...

rindulah sebagai sahbat blogger..k bye saye pun nk solat...=)singgah and follow u..

Unknown said...

laaa....ptut la xde update...haisy...CB pun start exam gak...tp lusa...huu..gudluck !

SiS NaD said...

SaLaM...

WeLCoMe BaCK... MGa LpaS Ni DaPaT HaSiLKaN eNTRieS YaNG BeST SBaB oTaK DaH FReSH... (^_____^)V

eNciK PiDah said...

selamat kembali~

aliarosli said...

gud luk ye exam esok!

dean said...

yeah..prince da blek

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.