Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, April 30, 2011

Video Hantu Paling Lawak Di Dunia

gambar ni tak de kena mengena dengan video kat bawah
assalamualaikum..korang bosan tak ??? nak aku hiburkankan korang ?? korang kecewa ?? marah ?? sedih baru lepas putus cinta ??? tak dapat jawab exam ??? dah2..jangan sedih lagi...mari aku bagi korang satu video lawak yang boleh buat korang tergelak terguling dan nak pecah usus korang tu...kalau korang tak gelak..korang mang dah tak ade perasaan dah...aku sarankan korang cepat2 pergi jumpe doktor...ok..aku tak nak cakap banyak..korang tengoklah video ni ye...ulang la bape banyak kali korang nak ulang..




so..camne ??? korang terhibur tak ??? kalau korang sudi share la kat fb..supaya sume orang terhibur malam ni..:)

p/s...jangan lupe share dan like ye..:)



Comments
3 Comments

3 comments:

G3-lina said...

haha~ adoi.. lawak dow! sakit perut gelak.. tak bole tahan yg last kali uh.. boleh lak dye stop amik kain dya.. hahgaha

Rif Download said...

huh, kalo aku pn lari lintANG PUKANG,,hahaha,,,

Admin said...

huh.. kalo aku pn lari lintang pukangg..hahaha

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.