Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, March 17, 2011

aKu niE nEWbIEe lAGi...bANyAK lAGi yanG kENa bELajAR


Ramai blogger kata aku tipu bile aku kata aku ni newbiee..
salah kew??
cube kowang tengok blog archieve aku tu...
aku baru je 3 bulan lebih dalam dunia blog ni..
kowang sume la yang jadi mentor aku tau junior secara sengaja atau tak..
aku pun belajar dari bawah..
bile aku tengok blog kowang cantik..
aku pun berusaha nak wat blog aku bertambah cantik lagi..
bukan ape..
kite kenala sentiasa meningkat naik kan..janganlah smpai orang lain kate kite semakin terok..
tapi bagi yang dah sampai ke puncak,,
bantulah newbiee cam aku ni..
janganla kowang lupe diri ek..
dan lau kowang ada yang tak puas hati dengan blog aku atau aku sendri..
bagi tahu la aku..aku akan cube menjadi yang terbaik..
walaupun kena merangkak pada mulanye..

lau kowang tak percaya ni bukti aku newbiee lagi..
siap dapt plak penanugerahan lagi..




Comments
13 Comments

13 comments:

Sophie Al-Yahya said...

wahhh..tahniah.

template kita sama lak tu. Give me five! *sep!!*

Zue Sancer said...

la...jgn emo :)
rezeki memasing....

nnti trofi tu kite letak dalam almari ok :P

oren said...

kita pun newbie jgk.. ade tak tutorial nak buat blog cantik? :D

oren said...

kita pun newbie jgk.. ade tak tutorial nak buat blog cantik? kalo ade share laa :D

Prince said...

zue..x emo pon..umah kite ada almari kew?sy x beli lagi la...

ainul rahman..taip nie...MARIBINABLOG
& TUTORIAL UNTUK BLOG kat google

Tie HT said...

salam,

newbie yang hebat, tahniah..
nice blog.. :)

Rafi Nilhan said...

3 bulan ke,3taun ke,
anyway, i salut sama u bro.. :)

Zue Sancer said...

ump awak kene la beli..saya nak sofa meje makan.. :)tb lcd hehhe

Prince said...

kowang..thnx tau sebb support..

zue..xpe..t kite beli tb 3d ye...tgok movie kt umah jew..

LadyComot said...

wah bagus2 newbi yg semakin brjaya. LadyComot pun newbie gak yg gerak dalam diam..hehhehe

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehe!! salam membalas kunjungann!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Farah Shamsudin said...

saya pn newbie jugeee...:)

irwanmiswan said...

perghhh aku tak caye ko newbie...belog gempak macam ni...perghhhhh.....saluteee......keh3...aku wat blog yg singgah pon cume 10 orang sehari...sedey tol huk2....

kalo tak malas,singgah la kenapa perempuan jadi mangsa laki gila seks

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.