Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, March 23, 2011

aKIBaT tAk pERnAH sOLaT sUBuH

kowang mesti tau kan dosa tinggalkan solat..so aku nak tanye kowang ni...
penuh tak solat kowang ni...??? kalau penuh..kowang rase solat kowang sempurna tak???
aku pun tak pasti sama ada solat aku diterima atau atau tak oleh DIA...
aku cuma mampu berdoa je agar semua perbuatanku dan solatku diterimaNYA...
aku bukan ape...sebagai umat islam solat tu sangat la wajib...name pun rukun islam kan..
kalau tinggal solat,kowang rase lengkap tak rukun Islam kowang tu...

kowang nak tahu tak satu kisah benar pasal owang yang tak pernah solat subuh..???
ni baru akibat di dunia..kowang bayangkan la pe yang kowang akan terima nanti kat akhirat kalau sengaja tinggal solat..
aku tak nak la cakap banyak2...aku bukan ustaz pun..
cume seorang remaja yang memikirkan remaja lain...dan nak same2 berjaya dunia dan akhirat...
kowang tengok la video kat bawah ni...dan nilai sendiri...




Comments
4 Comments

4 comments:

Zue Cancer said...

da tgok video tu....betahun yang dulu....tah la....sume org tak sempurna...dosa tak nampak tu sume leka. kalo dosa leh dikire sume sebok nak kumpulA pahala

GadisGula-gula said...

da tgk dah vid ni dulu...

sye pun..kdg2 solat tak penuh.. T.T

... said...

as salam..
dah tengok juga

=)

yang penting, kita menjaga amalan kita sebenarnya untuk emdnapatkan keredhaan-Nya..bukan sebab nak dapatkan nikmat syurga..nak elakkan seksaan kubur..salah tuu..dah lari dari natijah asal sebagai seorang muslim.
hm..

kenapa nick blog ni hackerz? hehe..
grey hat hacker ke apa ni?
hoho~

nah.ziarah sini pula =)


makanan boleh buat apa/

leyzajamil said...

haha..ingatkan video real kisah benar ke rupanya lawak jenaka ye.

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.