Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, January 25, 2011

bETuLkAh sI dIA mENciNtAI anDA????aNDa mENcinTaI sI dIA????nAk tAHU????


Assalamualaikum
lame jugak kan aku tak post pasal cinta-cintun ni kan..
so,ari ni aku post la satu..
aku jumpa benda ni dari blogwalking..
bile selidik punye selidik,ditambah pengalaman yang aku ada..
benda ni memang betol...
tapi mungkin ada juga antara kowang yang akan rasa tak betol..
tapi tak ape..
kite sebagai negara "demokrasi" memang layak bersuara..
hahahhaha..
--------------------------------------------------------------------------------------------


1. Si dia adalah segala-galanya anda hendak memikirkan.

2. Manakala anda semasa membaca ini, terdapat seseorang dalam fikiran anda sepanjang masa.

3. Anda tidak merasa Ok apabila si dia berjauhan.

4. Anda akan memeriksa semula di atas jika yang adalah benar dan kini anda akan tersenyum sendiri..

5. Anda menyedari yang anda tersenyum setiap masa anda melihat kepada si dia.

6. Anda selalu bergayut dengan si dia sehingga larut malam dan apabila anda tidur anda masih fikir akan dia.

8. Anda telah begitu sibuk memikirkan si dia sehingga anda tidak perasan yang no TUJUH adalah tiada.

9. Anda akan melakukan sesuatu untuk berjumpa si dia.

10. Anda tersenyum apabila anda mendengar suara si dia.

11. Anda sebenarnya berjalan dengan perlahan apabila anda dengannya.

12. Apabila anda melihat kepada si dia,anda tidak nampak orang lain sekitar anda. Anda melihat hanya si dia...




Comments
9 Comments

9 comments:

nelly said...

nice entry !
=)

syAzAnA said...

betulllllllllll.................

qin zyie said...

ha55..bt0l2..smpai x perasan no 7 xde..ad0oii..thanx ye..ade entry bwu ksi taw..:)

Jasmin Ibrahim said...

hahaha......mmg betoil!!!! hahaha..pndai pekena org....i like...

Hafriz el-Muhammady said...

ceh... x prasan plak no 7 xde..hehe.
nice..! ^_^

Bakri Hussin said...

salam bro jom follow my blog koz i dah follow your blog Http://www.dunialelakimaskulin.com

Syarafina Zaini said...

awal2 lagi dah cek kot2 ada no yg hilang.. sebab pernah baca artikel macam nih.. =p
tp betul jugak laa.. haha!

::miss vanylla:: said...

hahaha..klakanyer...ape2 pon mmg best entry nie..=0

::miss vanylla:: said...

haha...klaka la entry nie. terbaekkk!!

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.