Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, February 18, 2012

Sebab Jalan Raya Selalu Sesak Di Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Sebab Jalan Raya Selalu Sesak Di Malaysia

Beza antara Polis Luar Negara dengan Polis kita di Malaysia ni.. Hope Polis Diraja Malaysia dapat tengok post ni! Fikir-fikirkanlah.. Dah la jammed, buat 1 lane saje.. hmm!



Comments
9 Comments

9 comments:

kedaiyana said...

jana pendapatan anda di sini....xkira dimana jua hanya dengan internet.....bermodalkan rm20

Ash Fairuz said...

mmg bagus cara ni. tp nk ke polis Malaysia praktikkan cara ni.

##################
Galeri Kekejaman manusia

Wan said...

Lagi satu kerana jam ialah kerana jalan lebuh rya disana adalah lebar dari segi lane iaitu mmpnyai 4 lane dan setiap lane lebeyh lebar dari setiap lane di MALAYSIA.....kan2

Terbelog said...

polis x cukup

Ain Dzaya said...

bukan senang nk jadi polis..sbg iktibar :)

"Hadiah dari Allah.".

faizulosman said...

kita yg komplane snag la cakp itu dan ini... tapi polis ygv buat kerja tu ada kita ambil kisah... tahu nk mengutuk je kan...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/andainya-rasullullah-masih-ada-ingin.html

nanis_Manis said...

hihi..belog yg cntik..

pagi-pagi ke kedai mak esah
pergi beli batu bate
kalau prince tak esah
boleh tak promote kan blog kite..muaahahahahaa..
http://ninissweetoo.blogspot.com/

Link Peluang Pekerjaan said...

Orang kita kaya nak buat macamana. Satu family dua kereta. Anak dah besar beli lagi satu dua kereta. Belum lagi motorsikal.

Anonymous said...

salam, tak salahkan untuk kita ambik kejayaan orang untuk kebaikan kita?

dan sememangnya polis kita terbaik.

Kalau kita nak berjaya kena tgk atas "kejayaan orang"

kalau tak mahu berjaya selalu pandang bawah "kegagalan orang"

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.