Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, January 18, 2012

Rahsia Saat Indah Awal Perkahwinan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
 
Aku harap kita tak kan kena macam dalam dialog di bawah ni ye..Jadikan dialog di abwah ni sebagai iktibar..(^_^)..


Comments
2 Comments

2 comments:

.........cP~ said...

Dah berapa kali baca pun tetap rasa lawak jugak. Harap-harap saya tak berakhir macam tu la.

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

hahahahaha itu belum masuk dialog dari Mak Dara lagi tu hehehe

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.