Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Saturday, December 17, 2011

Upin Ipin Di Dunia Sebenar

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Comel jugak upin dan ipin ni ... hahaha, tapi rambut sehelai tu memang susah lah nak buat. tapi mana entah diorang dapat budak muka macam upin dan ipin ni .



comel kan ?hehe .serius sama .90% sama macam dalam kartun


Comments
2 Comments

2 comments:

pha is said...

kesian pulak aku tengok budak 2 org ni... kepala licin.. hehehe

Amgreatz said...

mana bro dapat budak ni? di mana budak2 ni tinggal

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.