Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, December 21, 2011

Gay Di Malaysia Mencecah Angka 5

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...



30 000 GAY dalam kalangan orang MELAYU di MALAYSIA???? YA ALLAH…sumpah terkejut giler bace METRO 16/12/11.. memang aku istigfar je bila baca cerita tu.. APA NAK JADI dengan BANGSA MELAYU sekarang??? anak-anak muda yang BER”AGAMA” ISLAM!! Ni lah UMAT AKHIR ZAMAN… Ya ALLAH!! CEPAT-CEPAT laa BERTAUBAT!! NABI MUHAMMAD sangat risau akan umatnya sehingga berdepan dengan ajal pon BAGINDA mengucap ” UMMATI..UMMATI..UMMATI..” TIDAK CUKUPKAH ALLAH MENURUNKAN BALA kepada KAUM NABI LUT??? dalam METRO cakap LEBIH KURANG 30 000 GAY di MALAYSIA and lebih 30 KELAB GAY di SELURUH NEGERI di MALAYSIA…*LIDAH KELU tataw nak cakap ape =.=
Allah SWT berfirman:


“Dan (ingatlah kisah) Luth, ketika ia berkata kepada kaumnya: “Mengapa kamu mengerjakan perbuatan keji itu sedang kamu melihat(nya). Mengapa kamu mendatangi laki-laki untuk (memenuhi) nafsu(mu), bukan mendatangi wanita? Sebenarnya kamu adalah kaum yang tidak dapat mengetahui (akibat perbuatanmu).” (QS. an-Naml: 54-55)

Comments
1 Comments

1 comments:

H A N said...

ish3...kadang2 t'tanya kat mana lah yg dikatakan Malaysia ni sebuah negara Islam...hmm

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.