Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Wednesday, December 7, 2011

Gambar Yang Boleh Buat Korang Panas Hati ( 9 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Gila kejam brader ni..Aku tak tahu ape yang dia dah buat dengan kucing tu..Tapi ape-ape pun janganlah sampai menunjukkan muka yang bangga dengan memegang kepala kucing yang dia sembelih tu..Panas hati aku tengok..Adoi...Aku atk tahu apa motif dia buat macam tu..Grrrrr....






Comments
2 Comments

2 comments:

NiSha said...

zallliiimmmm + KEEjap sgat.. cuba kepala dia org wat mcm tu..

yusuf yaacub said...

memang panas tahap gaban dah ni!!!

http://panca-4dimensi.blogspot.com/2011/12/mainan-sugar-glider-buai-rotan.html

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.