Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Monday, December 12, 2011

Cara Mengayat Perempuan Idaman

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...



SEMEMANgNyA MALu TiADA DALAM KAMuS HiDuP SEOrANg LELAKi. OOPS, BETuL KE? PANTANg NAMPAK gADiS cANTiK LALu DEPAN MATA, MESTi NAK AyAT MErEKA KAN. TAPi, MErEKA TAK ‘TEMBAK’ SEBArANgAN. MErEKA AKAN MENgguNAKAN AyAT TErSirAT yANg AgAKNyA BiASA DiguNAKAN KETiKA MAHu MEMiKAT Si gADiS. AyAT APA Tu? JOM SEMAK!


1. “Rasanya saya pernah nampak kamu sebelum ni. Kamu kawan kepada Farah kan?”


Lelaki selalu berharap kamu dapat membalasnya dengan bertanya di manakah dia melihat kamu. Kalau kamu bukan kawan si Farah, dia akan buat-buat lupa dan sedang memikirkan ayat seterusnya dimanakah dia pernah nampak kamu.



2. “Siti kan? Apa khabar?”


Ini cuma cara untuk melihat reaksi kamu. Si dia sudah memerhatikan kamu dari tadi. Akhirnya, pasti si dia yang berpura-pura minta maaf dan bertanyakan nama betul kamu.


3. “Adakah ini pen kamu? Tadi terjatuh di sana.. “


Dia memang tak mahu melepaskan segala peluang perkenalan yang ada. Buktinya, pen kamu terjatuh pun si dia perasan. Walaupun meluat dengan sikapnya itu, kamu harus berterima kasih juga pada si dia ya.


Hmmm...adakah ayat lebih power lagi? Sila komen...

sumber : cicinta.com


Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.