Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, December 27, 2011

Atuk Merogol Cucu Sendiri Selama 3 Tahun

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Atuk Merogol Cucu Sendiri Selama 3 Tahun

Sebut saja Intan(nama samaran) remaja berumur 16 tahun ini menunduk malu dan menangis tersedu-sedu ketika di bawa ke balai polis.Kerana remaja manis,mulus dan cantik ini telah mengalami masa - masa yang berat dari datuknya sendiri Jaim,69 Tahun.



 “Saya sangat perihatin atas musibah yang menimpa anak dibawah umur yang seharusnya mendapatkan perlindungan tapi malah menjadi korban kekerasan dan pemerkosaan bahkan oleh datuknya sendiri. Saya akan berupaya membantu mendesak pihak polis agar bertindak tegas terhadap para pelaku" ujar  warga yang ikut turut membawa tersangka ke balai polis.

 Tersangka mengakui kalau selama 3 tahun ini dia menyetubuhi korban setiap kali dia bernafsu,bahkan tersangka juga mengaku kalau dirinya jugalah yang mengambil kehormatan cucunya itu 3 tahun yang lalu.

 Korban mengaku dia rela di perawani oleh tersangka kerana ingin melanjutkan sekolah,kerana kedua orang tua korban sudah meninggal 7tahun yang lalu kerana kemalangan.

 Tidak sepantasnya anak yatim diperlakukan seperti ini ! Dia hanya ingin sekolah,malah di manfaatkan !

Comments
1 Comments
 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.