Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Tuesday, November 8, 2011

Wajib Baca | Bencana Seks Yang Pernah Wujud

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Hubungan seksual mestinya memberikan kesenangan dan kenikmatan pada tubuh. Sayangnya bila dilakukan secara brutal dan berlebihan, hubungan seksual boleh berakibat fatal dan menimbulkan masalah pada tubuh. Setidaknya ada 5 kecelakaan seks tergila yang pernah ada.


Berikut 5 kecelakaan seks tergila yang pernah ada, seperti dilapor Huffingtonpost dan Livescience, iaitu:

1. Penis patah

Sebuah kajian menemukan bahawa 50 peratus lelaki dirawat kerana penis patah (penile fractures) di University of Maryland dalam 7 tahun terakhir. Penis patah atau fraktur penis memang jarang, tapi keadaan ini benar-benar boleh terjadi. Pada tahun 2001, tercatat ada sekitar 1.331 kes fraktur penis telah dilaporkan yang dimulai sejak tahun 1935.

Fraktur penis terjadi kerana ada tekanan traumatik pada corpus cavernousum, iaitu lapisan silinder dari penis. Corpus cavernousum berisi jaringan ereksi mirip spon yang mengandung darah selama ereksi.

Bila ini terjadi, akan terdengar suara sentakan atau retakan dan kemudian penis berubah menjadi hitam dan biru, disertai rasa sakit yang mengerikan, bengkak dan memar, mirip fraktur yang terjadi pada tulang.

2. Tuli (pekak) gara-gara berciuman

Seorang wanita China dilaporkan menjadi tuli di telinga kirinya setelah berciuman dengan kekasihnya. Ciuman yang brutal diduga membuat pecah gendang telinga bahagian kiri.

3. Love bite di leher yang bikin stroke

Seorang wanita di New Zealand dilarikan ke hospital kerana mengalami lumpuh tiba-tiba di bahagian kiri tubuhnya. Doktor yang menanganinya menyimpulkan bahawa wanita tersebut mengalami stroke ringan.

Doktor sempat bingung mencari penyebab stroke tersebut hingga akhirnya menemukan memar vertikal kecil di lehernya dekat arteri utama, bekas love bite yang terjadi beberapa hari sebelumnya.

4. Kondom di dalam paru-paru
Seorang wanita India mengalami batuk teruk dan demam panjang selama 6 bulan. Setelah diperiksa doktor sangat terkejut kerana menemukan ada kondom bersarang di paru-parunya. Diduga ia tertelan kondom hingga akhirnya sampai ke paru-paru.

5. Penis terjebak di mur

Ini mungkin adalah cara paling gila untuk memanjang penis. Demi mendapatkan alat kelamin yang panjang, seorang tukang simen memasukkan penisnya ke dalam mur (pasangan skru). Sayangnya, penis lelaki tersebut mengalami ereksi dan terjsekat di dalam mur.

Comments
0 Comments

0 comments:

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.