Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Sunday, November 13, 2011

Tatoo Badan Yang Boleh Buat Korang Pitam ( 4 )

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Aku pelik lah kenape manusia suka sakitkan badan dengan buat tatoo yang tak berfaedah macam gambar di bawah ni...Korang tengoklah sendiri gambar di bawah ni..Hope korang tak pitam sebab gambar di bawah ni menyeramkan....Grrrrrrrr....



Menggerikan bukan ? Errrrrrrr................


Comments
4 Comments

4 comments:

Zuraifah Zulkuflee said...

ngilu plak tengok tatu diorang ni

azizul said...

pegh..menggiurkan,.haa

Link Chronicle said...

Wow ... must hurt .

Anonymous said...

keseronokan dan kebanggaan bg diaorg.

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.